updaten windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

gitana

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2005
Ik krijg na het updaten steeds dezelfde update aangeboden. Het gaat om de KB920872.
Ik snap er niks van. Waar ken ik zien of hij nou gelukt is ja of nee. Want er stond dat de update was gelukt, maar meteen komt het ballonetje weer met dezelfd update.:( :(
alvast bedankt, groetjes Gitana

Bij windows heb ik deze update nog niet gehad.

Downloadinformatie: Update for Windows XP (KB920872)De instructies voor deze download zijn binnenkort in het Nederlands verkrijgbaar.
Om u deze informatie zo snel mogelijk te kunnen bieden, ...

Laatst bewerkt:
Hé Humpe, ik kreeg deze vandaag dus aangeboden. (eigenlijk gisteren dus).
Maar ik ben vergeten waar die updates komen te staan, zodat ik het kan nakijken of het gelukt is. Ben echter bang van niet omdat de ballon er nog steeds staat en ik geen zin heb het aan te klikken. Heb zeker al 5 keer gedownload / geinstalleerd. Vreemd toch?? Ook raar dat jij hem niet hebt ontvangen. Komt misschien nog. Groetjes

Indedaad heb zonder problemen deze update ook goed gedownload.

Je kan dit nog proberen.

Explorer
extra
windows update.
en kiezen voor aangepast en kijken wat voor foutmelding je krijgt

Ik heb het gevonden en hij staat er maar liefst 5 keer op. En die ballon staat er nog steeds. Snap je dat nou??????????? Ik niet. Wie wel svp.????????:confused: :confused:

als in windows update zit, kan je ook kijken in windows geschiedenis kijken of deze update is goed gegaan.

heb ik gedaan Humpe en hij staat er maar liefst 5 keer, zoals ik al vermeldde. maar ik heb het nou wel gehad, ga lekker slapen. Morgen zien we wel weer. Bedankt nog voor de reactie.

ik had hetzelfde probleem.
ben met systeemherstel teruggegaan en heb alle updates opnieuw opgehaald
(niet via het ballonnetje, maar via de site van windows udate zelf)
nu zijn ze allemaal goed geinstaleerd.

Laatst bewerkt:
Hallo allemaal, alweer een dag verder, maar het ballonnetje staat er nog steeds.
Wie snapt dat nou??

Hoi Frans bedankt voor het meedenken. Het probleem bij mij is dat hij wel geinstalleerd is, maar hij word steeds opnieuw aangeboden, dus alsof ik hem nog niet heb. Ik hoef alleen maar te weten hoe ik dat wegkrijg. Om daarvoor systeemherstel te doen vind ik te ingrijpend. Maar toch bedankt voor de reaktie.:thumb: gitana

zo ingrijpend is systeemherstel niet hoor.
had hetzelfde probleem, ook die 920872, en heb het zo kunnen oplossen.
(teruggaan naar het punt waar ze voor het eerst geistaleerd werden)

Laatst bewerkt:
Och, ik wacht nog eens ff af. Kan dat altijd nog doen, maar heb er nou nog geen zin in.

Wie snapt het nog???????? Ik zet de p.c. aan en het is opgelost: van alleen. Het ballonetje meld zich niet meer aan. Goed hè. Ik sanp wel niet hoe dat kan, maar het belangrijkste is, dat het is opgelost. En ik heb er niks aan gedaan.:p ;) groetjes Gitana

Je kunt het nog wel controleren en dan moet je explorer op starten en dan kiezen voor extra, windows update en daarna voor aangepast en dan moet je uit komen op nul update's,

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan