Updateprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerrieturbo

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2007
Heb deze foutmelding gekregen. fout 80070002
De updates willen niet installeren.
Heb dit gedaan:(onderstaande), maar zonder resultaat. Ik verwijder het uit de prullenbak, maar ze komen er toch weer terug in de mappen.

3. Dubbelklik op de map Windows en dubbelklik vervolgens op de map SoftwareDistribution.

4. Dubbelklik op de map DataStore om deze te openen en verwijder alle mappen en bestanden in de map. Typ het wachtwoord of een bevestiging als u wordt gevraagd om het Administrator-wachtwoord of een bevestiging.

5. Klik op de knop Vorige. Dubbelklik in de map SoftwareDistribution op de map Download om deze te openen en verwijder alle bestanden in de map. Typ het wachtwoord of een bevestiging als u wordt gevraagd om het Administrator-wachtwoord of een bevestiging.

Over welke updates heb je het? Je plaats je vraag in de rubriek 'Overige Software' maar verzuimt er bij te vermelden over welke software het gaat.

Over welke updates heb je het? Je plaats je vraag in de rubriek 'Overige Software' maar verzuimt er bij te vermelden over welke software het gaat.

Ik denk dat hij het over Windows Updates heeft en dat hij heeft geprobeerd te doen wat hier staat, maar zonder succes.

Inderdaad

Ik bedoel de windows updates. En inderdaad heb dat geprobeerd zonder resultaat en heb het ook al handmatig geprobeerd te installeren, maar het wil maar niet lukken. Krijg wel melding van updates ze willen alleen niet op mijn pc installeren.

als je een acer laptop of pc hebt dan kun je niet updaten omdat de liveupdate nog bezig is van acer.. update je togh dan kun je alvast met je pc/laptop naar de winkel gaan om te laten rapareren..

Okè

Maar heb niet zo`n pc. En is er niet een andere manier om de updates er op te krijgen? Wil het liever zelf doen. Dacht eerst al dat ik er een virus in had, omdat ik daar es eerder mee te maken heb gehad, maar nee dit is niet het geval en deze foutcode daar moet toch wat op te vinden zijn. Ik zal het zelf nog een paar keer proberen. Als iemand een oplossing weet behalve naar een pc winkel gaan. Graag reactie.
Ps. Ik ben niet een man.

Sinds ik windows xp opnieuw heb geïnstalleerd doen de updates van windows het bij mij ook niet goed. Ik kan ze wel downloaden, maar niet installeren. Same problem dus. Ik heb ook geprobeerd wat in het eerste bericht staat.Bij mij werkt dat ook niet. Ik heb het geprobeerd via de automatische updates en via internet. Alleen ik krijg geen foutcode.

als je flash player hebt dan moet het wel lukken.. anders moet je flash player ff opnieuw installeren en dan weer updaten.. probeer maar ff of het lukt..

Systeemherstel werkt ook niet.........

Heb dat ook al verscheidene keren geprobeerd. En nu zelfs na dat ik dat heb gedaan. Krijg ik ook problemen met andere software. Spybot S&D. Wil nu ook niet van mijn pc af. Had deze eerder vanwege problemen. Er af gehaald. Na verscheidene keren systeemherstel staat ie weer in de software. Ik wil het verwijderen en dat wil dus niet. 1 en al ellende dus. De updates willen er onmogelijk op. En die moeten er natuurlijk wel op. Heb er verschillende uren aan besteed. Wie o wie weet een oplossing?

flashplayer geinstalleerd. Probleem nog steeds.....

Er is wel een update op gekomen, maar dezen nog steeds niet:
KB953839: Cumulatieve beveiligingsupdate voor ActiveX Killbits voor Windows XP
KB951066: Beveiligingsupdate voor Outlook Express voor Windows XP
KB946648: Beveiligingsupdate voor Windows XP
KB952954: Beveiligingsupdate voor Windows XP
KB953838: Cumulatieve beveiligingsupdate voor Internet Explorer 7 voor Windows XP
KB950974: Beveiligingsupdate voor Windows XP
KB951072: Update voor Windows XP
KB952287: Update voor Windows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan