Updates downloaden/installeren duurt lang

Status
Niet open voor verdere reacties.

mwr

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2008
Berichten
263
hallo mensen,

hier een vraag vwb de updates met microsoft.
weet niet of dit de goede topic is,anders excuus hiervoor.
normaal als er updates beschikbaar zijn dan worden ze gedownload etc,daarna geconfigureerd,maar nu als ik de updates wil installeren duurt het tijden voor dat ze zijn gedownload cq geinstalleerd.
zo ook na w7 opnieuw te hebben geinstalleerd,(andere partitie,en 64 bit)tijdens het proces niets aan de hand,dan zijn er updates beschikbaar(210)goed dit ga ik doen,duurde iets van 3 uur,oke zijn ze gedownload,start hij opnieuw op ,krijg de melding configureren,niet uischakelen,duurt ook een eeuwigheid,dan ineens fout bij configureren,,en de zaak wordt teruggezet.
al met al 6 uur verder en nog niets
heb de instelling veranderd om handmatig te installeren,ga naar updates zoeken en nu waren er 2 beschikbaar (ook geen 210)edoch duurt iets van 30 min,
iemand een idee wat de oorzaak kan zijn???,of komt het door de nieuwe installatie.
heb op de site van MS ook gesurfd maar kwam geen duidelijk antwoordt tegen.

bvd MWRV,
 
Dag MWRV,
Er kan een probleem zijn met de systeembestanden, gelukkig heeft Microsoft daarvoor een hulpprogramma:

http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows7/what-is-the-system-update-readiness-tool

Controleer ook of de computer klaar is voor het ontvangen van updates, bijvoorbeeld Windows op de C: schijf en voldoende schijfruimte, geen fouten in het bestandssysteem, de computer is niet bezet met allerlei taken en gescand op malware indien nodig.

De opdracht om Windows beveiligde systeembestanden te laten controleren is: "fsc /scannow" en hiervoor moet je de Windows installatieschijf bij de hand houden.
 
gedaan,

goedemorgen Alfred,

heb het advies opgevolgd en de aangewezen link gebruikt.
en ik moet zeggen is er stukken beter opgeworden,het enigste waar ik nu een probleempje mee heb,is dat windows oke is,doch heb een vliegsimulator draaien ,(welke ook nieuw op het systeem is geinstalleerd)deze updates download hij ,maar wil hij ze installeren ,duurt het even en is alles zo weg.heb dit meerdere malen geprobeerd ,maar niets,terwijl bij de vorige installatie alles goed ging.
heb dus de drivers wel aangepast via de site en geinstalleerd,dus je zou zeggen moet toch goed wezen,niet dus.
enig idee wat dit kan zijn?
even ter aanvulling :phoenix simulator,
verder is voor mij de vraag wel opgelost,en wil je bedanken voor de hulp,
zal de vraag ook op opgelost zetten.


bvd MWRV,
 
Laatst bewerkt:
sorry,

hallo ,
had vergeten smiley,s uit te schakelen,excuus hiervoor.
 
We weten van de Smiley's bij vreemde tekens en lezen er overheen. Mooi dat het goed werkt en nog een geupdate systeem ook.

Van die bepaalde flight simulator kan je voorlopig waarschijnlijk alleen verder via updates, in het programma zelf, wanneer je versie 4.0.r of hoger hebt. De eerste pagina die ik op Google vond beschrijft dit probleem al maar is geschreven in 2014. Als 4.0.q niet de versie is waarbij het updaten is gestopt dan zal je moeten zoeken op het versienummer dat je dan wel hebt.

http://everythingcpo.com/cpo/update-phoenix-rc-simulator-version-5

Graag gedaan. Alfred
 
Verplaatst van Internet Explorer naar Windows 7
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan