Updates Downloaden MIslukt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Slauerhoff

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2007
Berichten
130
Heb het volgende probleem. Als ik windows update uitvoer kom ik niet verder dan ... zie bijlage. Hier blijft hij hangen en kan ik alleen maar op cancel klikken. Iemand enig idee?
 

Bijlagen

  • ScreenShot002.jpg
    ScreenShot002.jpg
    24,6 KB · Weergaven: 33
Maybe, om welke download gaat het? (Toch niet heel per ongeluk om de KB928366 ?)
 
Laatst bewerkt:
Nee, deze:

KB929123: Cumulatieve beveiligingsupdate voor Outlook Express voor Windows XP
Normale downloadgrootte: 308 kB , kleiner dan 1 minuut
Er is een beveiligingsprobleem vastgesteld waardoor een kwaadwillende gebruiker met Outlook Express uw Windows-systeem op afstand kan beschadigen. Installeer deze update van Microsoft om uw computer hiertegen te beveiligen. Wanneer u de update hebt geïnstalleerd, moet u de computer mogelijk opnieuw opstarten. Details...

Microsoft .NET Framework 1.1 Service Pack 1
Downloadgrootte: 0 kB , 0 minuten (Gedownload; gereed om te installeren)
Met Microsoft .NET Framework 1.1 Service Pack 1 verhelpt u een aantal problemen die zijn gevonden na de eerste release van .NET Framework 1.1. Het gaat hierbij zowel om veiligheidsproblemen als andere problemen. Als u deze update hebt geïnstalleerd, moet u de computer wellicht opnieuw opstarten. Dit onderdeel kan niet worden verwijderd na installatie. Details...

Die tweede download zie ik het nut trouwens niet van in (SP1 en grootte 0?), maar als ik deze desecteer en alleen de eerste wil downloaden blijft het probleem bestaan.
 
Laatst bewerkt:
Lees dit (met name mijn bericht van 20 juli van 15.13 uur) ook maar eens door. Misschien moet je de door microsoft geboden oplossing eerst uitvoeren voordat het downloaden en installeren weer goed gaat.
Ik heb toch ergens het vermoeden dat die 928366 de "boosdoener" is / een rol speelt.
 
Laatst bewerkt:
Hoi !

Staat in de post van @Pasja van 20-7 j.l., in de link die hij je geeft !!


Greetz,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan