Updates handmatig installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rens100

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 dec 2008
In mijn Windows 7 Ultimate heb ik bij Beveiliging - Belangrijke updates ingesteld: 'Updates downloaden maar laat mij bepalen of ik ze wil installeren'. Ooit ingesteld en regelmatig gecontroleerd of die setting nog steeds zo staat.

Toch maak ik steeds weer mee dat ik de PC afsluit en... dat ik de bekende melding krijg 'Updates installeren, schakel de PC niet uit, etc.'. Ik heb hier dus geen opdracht toe gegeven. Hoe kan het nu dat ik de instelling heb gemaakt dat ik het zelf wil bepalen en dat toch bij afsluiten de boel ge-update wordt?

Misschien heeft iemand een idee, Thanks alvast.

Bij het afsluiten kan je kiezen. Volgens mij gaat dit in 7 op een vergelijkbaree manier als in vista. Als je in start op de afsluitknop klikt, installeert hij automatisch de updates. Klik je echter op het pijltje, dan kan je kiezen voor afsluiten zonder installeren...

Bij het afsluiten kan je kiezen. Volgens mij gaat dit in 7 op een vergelijkbaree manier als in vista. Als je in start op de afsluitknop klikt, installeert hij automatisch de updates. Klik je echter op het pijltje, dan kan je kiezen voor afsluiten zonder installeren...

Helaas, dit gaat niet.
In windows 7 zit deze optie niet....

Laatst bewerkt door een moderator:
@jorieke,
Topic is een jaar oud.
Maak even een nieuwe vraag aan voor jouw probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan