Updates installeren lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

aquamarijn

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2001
Berichten
231
Als ik in Windows Update kijk, zie ik dat er 4 updates beschikbaar zijn. Dit zijn updates voor Office 2003. Als ik ze wil installeren krijg ik de melding Installeren mislukt. Als ik de computer afsluit, komt de mededeling dat er 4 updates worden geinstalleerd. Dan denk je dat het lukt, maar helaas. Als ik de computer de volgende keer opstart en kijk bij updates dan staan dezelfde updates weer klaar.
In een eerdere vraag stond een tip van Boeing 737:

Doe eens het volgende. Ga naar Uitvoeren en type cmd. In het DOS-venster type je op de prompt:

fsutil resource setautoreset true c:\

Als ik dit doe, krijg ik de mededeling dat ik geen administrator-rechten heb, terwijl ik toch echt wel administrator-rechten heb.

Hoe kan ik dit oplossen?
 
je gaat naar bureauaccesoires en gaat naar opdrachtpromt en dan klik je daaro met je rechtermuisknop en kies je uitvoeren als administrator en tik dan dat command nog eens in...
Als dat daardoor niet verholpen is, plaats dan eens welke error je precies krijgt
 
Ok, dat ga ik proberen. Ik laat wel even weten of het gelukt is. Zo niet, dan plaats ik de exacte foutmelding.
 
ok ik hoor je dan wel :D
als het gelukt is mag je dat ook melden hoor :thumb:
 
Kon nu wel als administrator werken, maar de updates worden nog steeds niet geinstalleerd. De foutcode die gegeven wordt is 57E.
 
de foutcode 57E heb ik nog al eens gezien, ook voor office 2003 updates. je bent niet de enigste met dat probleem, ik zal nog eens even opzoeken waar dat stond :thumb:
 
ah ik zie het al... het was ook jouw bericht:D heeft mijn link je niet verder geholpen dan?
 
Sorry, ben daar nog niet helemaal uit. Ga het nogmaals proberen op de manier die daar beschreven is:

Hi
AndyF

Reference Code 57e

I have manually loaded all my windows updates as follows:

In “Windows Update” Window
Click on “View Update History”
Double-click on one of your failed updates.
Click on link under “More Information:”
This will take you to the Microsoft Download Centre and to the page with your required download.
Click on “Download”
Click on “Run”
Do you want to install? “Yes”
Accept Agreement? “Yes”

Now the crunch!!

During installation you should get error Code 1406 : CLSID\{Fo…..}
Click “Ignore”
Error 1406 again?
Click “Ignore” again

Update should now install completely.

I am now working on fixing Code 1406 which has Resolutions on www.http://support.microsoft.com/kb/838687

I believe the real villain is not 57e but 1406.

Cheers
pinekatz
 
ja ik weet niet of het zal werken... maar ik heb hem persoonlijk ook nog een mail gestuurd en gevraagd naar de oplossing dus... :D
 
Het is gelukt op de hierboven beschreven manier!!:thumb::D BEDANKT VOOR JE HULP!
 
Laatst bewerkt:
Ok dan :D dat is graag gedaan ik ben blij dat het opgelost is :thumb: want ik ging mss ook nog is office 2003 installeren op mijn vista d8 ik...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan