Updates kunnen niet worden gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

glennyboy94

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2009
Berichten
19
ik heb al een tijdje last van programma's die niet kunnen updaten zoals windows update maar ook mijn antivirus kaperski en andere programma's als iemand mij kan helpen zou dat fijn zijn.

groetjes Glenn
 
kan je wat meer info geven?

bijvoorbeeld wat voor error je dan krijgt bij de verschillende programma's
 
Code 80244019 bij windows update en kaperski kan geen verbinding met update source:confused::shocked:
mijn laatste update was word 2007 enterprise sinds toen heeft ie niks meer geupdate
 
Laatst bewerkt:
Hoi Glennyboy, Heb voor die foutcode gezocht op http://support.microsoft.com/search...id=global&catalog=LCID=1033&1033comm=1&res=20
Probeer het maar even, schijnt iets met je verbindingsinstelling niet in orde te zijn. Vandaar dat Kaspersky waarschijnlijk ook geen verbinding kan maken. Heb even screenshots gemaakt van mijn instellingen, kun je dit even vergelijken.
Ik hoop dat ze er bij zitten want doe dit voor de eerste keer op deze site.
 

Bijlagen

  • ScreenShot003.jpg
    ScreenShot003.jpg
    34,9 KB · Weergaven: 19
  • ScreenShot004.jpg
    ScreenShot004.jpg
    25,3 KB · Weergaven: 20
  • ScreenShot005.jpg
    ScreenShot005.jpg
    24,5 KB · Weergaven: 11
  • ScreenShot006.jpg
    ScreenShot006.jpg
    21,7 KB · Weergaven: 23
dit is wat ik steeds krijg alles was het zelfde als op de screenshots alle stond netherlands of afghanistan:confused:
 

Bijlagen

  • kaperski.jpg
    kaperski.jpg
    75,9 KB · Weergaven: 25
mmmmmm, waarom in het engels?
Probeer die microsoftlink maar eens, daar staat je oplossing vast wel. Heeft met de Windows firewall te maken. Die moet uitgeschakeld staan als je Kasp. internet security hebt geïnstaleerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan