updates lukken niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Wil ik updaten krijg ik de onderstaande mededeling. Heb gedaan wat wordt aanbevolen, alleen werkt dit niet!!

[Foutnummer: 0x8DDD0018]
Windows Update kan niet doorgaan omdat een vereiste service is uitgeschakeld. Windows Update heeft de volgende services nodig:
Met Automatische updates worden essentiële updates voor de computer gezocht, gedownload en geïnstalleerd.
Met Background Intelligent Transfer Service (BITS) worden updates sneller gedownload en opnieuw gestart.
Het Gebeurtenislogboek legt gebeurtenissen van Windows Update vast zodat problemen kunnen worden opgelost. Zorg dat deze services zijn ingeschakeld:

1. Klik op Start en vervolgens op Uitvoeren.
2. Typ services.msc en klik vervolgens op OK.
3. Klik in de lijst met services met de rechtermuisknop op de naam van de service en klik vervolgens op Eigenschappen.
4. Selecteer Automatisch in de lijst Opstarttype.
5. Controleer of de service is gestart.

Tja was ik ook al achter gekomen. Kennelijk wordt Auotmatische updates niet meer automatisch aangevinkt bij de installatie van winxp. Ipv dat ze dat even vermelden bij die fout melding dan gaat dat wat makkelijker. Aangevinkt dus en het was ok. Waarschijnlijk staat automatische updates uit vanwege SP@ in aantocht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan