Updates mislukken

Status
Niet open voor verdere reacties.

vinie

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2007
Berichten
185
Hallo.
Heb precies het zelfde probleem.
Hij Download de update's en klik op instaleren als die klaar is.
In het begin gaat die instalatie voorbereiden.
Hiermee loopt hij 1 of meer minuten vast, daarna gaat die gewoon verder.
Na die voorbereiding begind die met het downloaden van de update's wat heel lang duurt voor dat die echt aan het downloaden is. tot die bijna op de helft is krijg ik de fout code / melding:
Fout code: 80246008 er is een onbekende fout in Windows Update opgetreden.
Link: Windows help en ondersteuning: "WindowsUpdate_80246008" "WindowsUpdate_dt000"

Ik heb zelf de validatie na laten lopen: alles is legaal.

Hoop dat jullie mij hiermee kan helpen met dit stomme irritante probleem.

Vinie (Vincent)
 
Ik heb je vraag een eigen plaats gegeven aangezien het niet netjes is om in te breken in andermans topic.

(vraag komt uit dit topic)
 
Bedankt voor het over zetten.

Ben benieuwd wie mij kan helpen:mad:

Vinie / Vincent
 
Ey catweazl.

Heb het geprobeerd maar de oplosser kan niet de probleem vast stellen.

Er zijn zo veel mensen met dit probleem.
Is het misschien mogelijk om met een windows cd te herstellen?

Gr. Vincent (vinie)
 
Even een vraagje. Doet je pc geen enkele update instaleren, of is het een bepaalde update? Ik krijg zelf trouwens weinig updates binnen voor Win7. Maar ik weet dat er een taalupdate is voor (ik meen) .NET versie 3, als ik me niet vergis, die zich niet instaleerd.
Laat het even weten, anders zoek ik even verder op TechNet
 
Laatst bewerkt:
Ey,
Nee geen 1 update wil zich installeren.
Hoop dat er een oplossing is. om mijn pc opnieuw te instaleren dan is mijn dualboot weg.

Heb naast win7 (C schijf) heb ik XP Pro (D schijf) staan.

Gr. Vincent
 
Hallo Vincent.

Ik denk dat er een conflict is met de beide OSen. Ik ben er nog niet helemaal uit maar ben nog zoekend. Even een vraag?
Welke Win7 heb je draaien, en is Win7 je primaire OS of is dat XP. Ik vraag dit, omdat als je 7Pro of Ultimate hebt je XP Pro virtueel kunt laten draaien. Heb ikzelf ook. Heb je dit probleem trouwen ook met XP updates?

Groeten
Catweazl
 
Hallo.
Ik heb Windows 7 ultimate ge upgrade vanaf Vista en heb XP pro op de D schijf.
Allebij zijn gewoon appart.
In Windows XP werkt de update gewoon.

Wat er nu precies is met windows update geen flauw idee.

Hij start gewoon door naar Win7.
met het op starten krijg je een zwart scherm met daarin tekst: Oudere versie van windows starten en daaronder staat Windows 7 (al wit) start na 10 sec.

Vincent
 
Laatst bewerkt:
Hoi Vincent
Je hebt ge-upgrade (is dat nederlands?) vanuit Vista. Als je met verkenner op je C-schijf kijkt heb je dan nog een (grote) map Windows Old o.i.d. staan? Dat is een map met gegevens voor Vista, waar je eigenlijk niets meer aan hebt. Rotklus, maar verwijder deze map eens. Als je het niet vertrouwd kun je deze map eerst op een cd branden. Ik heb een vermoeden dat deze map een beetje irritant gedrag vertoond, heb al meer gelezen over deze "service" van Windows. Ook kun je proberen de virtuele XP Pro te downloaden van Microsoft, deze is gratis en komt met een volledige code etc. Ik heb hem ook op mijn laptop staan en dit werkt perfect. Maar probeer eerst die oude map te verwijderen. Als je op 7 blijft heeft deze geen enkele zin. Of je moet graag naar Vista teruggaan. Ben nog steeds aan het zoeken op TechNet, maar nog niet veel reactie gehad.
groetjes
Catweazl
 
Heel erg bedankt dat je mij wilt helpen.
Maar vanaf vandaag is mijn computer naar de makerij (kennis van mij waar ik hem gekocht heb)
Daar gaat hij na kijken of die nog iets kan doen. en anders insteleert hij opnieuw Windows 7 Ultimate.

Had inderdaad Windows old staan in de verkenner.

Zal hem even door mailen.

Alvast erg bedankt voor de moeite, ben wel benieuwd of je iets gevonden hebt.

Gr. Vincent
 
Hoi Vincent

Nee helas, ik heb zelfs op MS TechNet niets over dit probleem kunnen vinden. Goed dat je de PC terug kunt brengen om hem te laten nazien. Ik denk dat het misschien het verstandigste is om 7 opnieuw te instaleren. Laat in iedergeval die windows old map verwijderen, dat scheelt een paar gig ruimte op je schijf. Ook zou ik je aanraden om die virtuele XP op je pc te zetten. Hij is gratis en downloadbaar bij Microsoft. Kun je waarschijnlijk die partitie waar je nu XP op hebt staan ook vrij maken. Leverd weer een berg ruimte op. Succes met de reparatie, ik blijf nog wel zoeken en kom hier dan nog wel op terug.

Groeten
Catweazl:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan