Updates mislukt of toch niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

bekend2

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2007
Goedemiddag,
Vandaag zag ik dat het installeren van diverse updates (stuurprogramma's) was mislukt. Als ik bij de update geschiedenis kijk dan zie ik dat er wordt weergegeven dat de installatie van dezelfde updates is voltooid. Als dat inderdaad zo is, is er dan een manier om van de melding "updates mislukt" af te komen?

Bijlagen

• Updates mislukt.png
    Updates mislukt.png
    32,3 KB · Weergaven: 5
  • Update geschiedenis.png
    Update geschiedenis.png
    27 KB · Weergaven: 6
Tip, geen oplossing, alhoewel ze uit de geschiedenis verwijderd kunnen worden bi mijn weten.
Ik heb de automatische driver update uitstaan en haal ze op bij de chipbakker, die van Microsoft zijn erg summiere drivers en soms geven die tevens ook fouten.
Die specifieke van de chipbakkers zijn daar beter voor geschikt.

Dank voor de snelle reactie.
Zelf dacht ik dat ik de geïnstalleerde updates weer kon verwijderen en het idee was om het dan nog een keer te proberen, maar ook de mogelijkheid om ze te verwijderen zie ik niet meer.

Instellingen > Bijwerken en beveiliging > Problemen oplossen > Extra probleemoplossers > Windows Update uitvoeren

%systemroot%\system32\msdt.exe -id WindowsUpdateDiagnostic

Systeembestanden repareren
Beschadigde en ontbrekende Windows systeembestanden kunnen problemen veroorzaken.

Typ cmd in zoekvak > rechts > Als administrator uitvoeren > Typ sfc /scannow achter de prompt. Wacht geduldig tot dit proces is voltooid.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan