updates mislukt

• Onderwerp starter Onderwerp starter ovee
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ovee

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2002
Wanneer ik via windows update naar de Microsoftpagina ga om updates op te halen en ik wil de essentiele updates binnenhalen, dan klik ik op installeren essentiele updates. Daarna gaat mijn PC de updates downloaden. Na die tijd krijg ik alle essentiele updates in het rood in beeld met de vermelding dat het updaten is mislukt. Met het advies om het nog eens te proberen.
Maar hoe vaak ik het ook probeer, het mislukt steeds.
Ik heb Win XP home edition.
Wat kan de reden van het mislukken van het updaten van mijn pc?

Onne

Gaat het om één update of meerdere tegelijk?
Om welke update gaat het precies?

Het gaat om meerdere tegelijk.
Het zijn de essentiele updates.
Wanneer ik de essentiele updates aanklik om te downloaden dan zijn dat er een stuk of 8. En dat mislukt steeds

Geplaatst door JBS
Heb je een "officiele" licentie ?

Alsof dat boeit als hij toch al kan downloaden. Zo ver kom je anders niet.

ovee> leeg je windows temp mappen, internet temp bestanden, de WUtemp map die windowsupdate gebruikt (alle bestanden zichtbaar maken in verkenner) en probeer het nog eens.

Ik heb de temp mappen geleegd maar krijg nog steeds de melding dat het mislukt is

Mislukt donderdag 5 juni 2003 Beveiligingsupdate voor 810833 (Windows XP) Website
Mislukt donderdag 5 juni 2003 Beveiligingsupdate voor 810833 (Windows XP) Website
Mislukt dinsdag 27 mei 2003 Beveiligingsupdate voor 810833 (Windows XP) Website

Onne

Wanneer ik de gedownloade updates dubbelklik in de WU temp map dan krijg ik deze melding

De interiteit van het bestand update.infkan niet worden gecontroleerd. Ga na of de cryptographic-service op deze computer actief is.

Wie kan mij zeggen wat met deze melding bedoeld wordt?

Onne

Probeer update voor update, sommige "vechten" met elkaar.

Geplaatst door ovee
Ga na of de cryptographic-service op deze computer actief is.

Wie kan mij zeggen wat met deze melding bedoeld wordt?

Onne

Ga naar start-uitvoeren-services.msc [enter] en zoek de cryptographic-service op.

Als je iets installeert moet deze draaien.

zoals hier boven al vermeld ik zou idd geen 8 updates te gelijk doen maar doe der 1 of 2 in het begin. en bewaar bovenstaande tot het laaste :)

Bedankt voor jullie goedbedoelde oplossingen, maar als jullie eens willen kijken op de site van Microsoft update dan kunnen jullie zien dat de Essentiele Updates in z'n geheel moeten worden gedownload en daarna geinstalleerd.
De gewone updates kunnen wel één voor één worden gedownload en geinstalleerd.
Wanneer ik dus de zgn. Essentiele updates wil ophalen,
dan moet ik op installeren klikken en daarna begint automatisch alle 8 (in mijn geval 8 stuks) na het akkoord gaan te downloaden en te installeren.
Dus nogmaals ik kan geen Essentiele Updates stuk voor stuk ophalen

Onne

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan