Updates opvragen lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

twjbak

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2011
In het verleden was ik gewend dat updates automatisch werden toegevoegd. Om een onduidelijke reden lukt dat nu niet meer. Updates zie ik zowiezo nooit en wordt ik gedwongen naar updates te zoeken. Tot dusver heeft dat niets opgeleverd.

Kijk eens hoe de updates zijn geconfigureerd.

Tot dusver is er geen enkele update ingevoerd. Ik krijg als ik naar updates ga te zien dat "laatste gezocht naar updates" wordt aangegeven "niet uitgevoerd". Hetzelfde geldt voor de mededeling "updates uitgevoerd op". Ik verbaas me hierover in hoge mate. Dus over configuratie is niets te zien.

Click op instellingen en kijk hoe ea is geconfigureerd.

Alle onderdelen zijn aangevinkt. Ook heb ik het tijdstip "elke dag" met een tijd aangegeven waarop naar updates gezocht moet worden. Maar steeds ook op dat tijdstip worden er geen updates gevonden.

Download eens Mbam Free, update en laat je pc eens op malware scannen.

Het gaat er niet om of alle onderdelen zijn aangevinkt, maar hoe de Updates ziin geconfigureerd ( aut. /waarschuwen / nooit).
Ga eens naar Windows Update.
Kijk eens bij geschiedenis.
Wanneer zijn dan de laatste updates opgehaald?

Het is heel grappig toen ik vandaag Windows Update startte ik 128 updates te zien kreeg. Die kun ik dus direct updaten. Het lijkt of daarmee mijn probleem opgelost is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan