updates/setup downloaden voor andere pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvdiepen

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2001
Berichten
30
Situatie: Maar een netwerk van SBS 2003 en Win NT workstations. Om deze te laten communiceren moet ik minimaal internet explorer 6, dsclient etc installeren

Nou hebben de Win NT pc's geen internet en wil ik alle benodigde bestanden op cd zetten. Met een Win XP pc wil ik alles downloaden, maar dit lukt niet. Als ik de link van de micorsoft website aanklik, dan kun je een bestandje downloaden, welke bij het openen van dit bestandje weer andere dingen wil gaan downloaden.

Hoe doe ik dit op een andere manier? Gewoon alles downloaden, in een map zetten en branden op cd
 
is dit een echte situatie of een soort examenopdracht?
ik heb nl in server 2003 iets gezien waarmee je updates voor windows kunt downloaden en dan de clients daarvandaan hun updates kunnen ophalen remote of gebruikergedefinieerd
bedoel je zoiets?
http://www.microsoft.com/windowsserversystem/sus/default.mspx

SUS
Software Update Service
ik weet alleen niet of dat ook in sbs2003 zit, maar het lijkt me van wel....
 
Geplaatst door m@rio
Download allereerst de setup file van IE6

=KLIK=

en volg dan de aanwijzingen van deze site:

=KLIK=
En om updates en servicepacks voor verschillende besturingssystemen te downloaden zonder ze te installeren kun je hier terecht.

Guus.
 
SUS werkt niet met NT4

Updates for Microsoft Windows
The Software Update Services Web site include fixes, updates, and enhancements for the following Windows operating systems:

Windows XP Home Edition
Windows XP Professional
Windows 2000
Windows Server 2003 family
 
Geplaatst door Guus abc
En om updates en servicepacks te downloaden zonder ze te installeren kun je hier terecht.

Guus.

En daar kom ik geen NT4 updates meer tegen
 
Zo dat zijn allemaal snelle reacties, maar waar is de vraag nu heen 'verplaatst'?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan