Updates via WSUS offline

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb ik al een paar keer geprobeerd, maar ik krijg er geen update op. Ik ga hem morgen de hele dag er aanhangen en kijken wat er dan gebeurt.

Inmiddels is de laptop mee naar Duitsland en is het niet gelukt om de updates er via wsus op te krijgen. Hopelijk zit zij op een minder overbelaste server en lukt het daar wel om updates binnen te halen en te installeren.
Die windows7 updates is een never ending story aan het worden. lijkt het. Ik ben blij dat ik zelf voor linux heb gekozen.

Dit is een hele goede tip. Helaas is de laptop met mijn tante mee naar Duitsland en kan ik er voorlopig niets meer aan doen.
Als ze hem met kerst mee neemt, ga ik dit zeker proberen. Dank je wel!!!

Dank je wel, ook voor deze link. Er is helaas niemand in haar buurt, die dit kan doen. Het is haar eerste pc en ze gaat hem voorlopig alleen maar leren gebruiken, een mailtje sturen en facebooken.
Gelukkig staat internetbankieren nog niet op haar lijstje, dus zal het even moeten wachten tot de pc weer hier is. Ik had hem graag in orde gehad, voor dat hij mee ging, maar dat was niet zo simpel :(

Nee. Zelf heb ik een aantal maanden gezocht naar de reden van het niet kunnen updaten. Het is dat het me niets oplevert, anders zette ik een image met win7 terug, louter en alleen om te zien of wsus ook die update problemen kan oplossen. Maar is toch wel een heel gedoe. Win10 draait prima.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan