updates willen het niet doen

Status
Niet open voor verdere reacties.

wezzie1

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2011
sinds kort gebruik ik weer me oude pc maar ik heb een probleem .. ik wil msn live erop hebben en de nieuwste movie maker,maar daarvoor moet ik alle updates hebben gedaan.
hier het probleem:

Ik wil de updates instaleren dat gaat alemaal prima maar ik merkte dat ik wel erg vaak updates krijg en dat het dezelfde zijn
foutcode 80071A91 krijg ik in het update scherm
als ik bij de Logs kijk staat er achter elke update mislukt
weet iemand hoe ik dit kan verhelpen en wel de updates kan doen?

mvg wezz

Combineer [windowstoets+r] -> typ: CMD gevolgd door [Ctrl+Shift+Enter] (uitvoeren als Administrator)
typ: fsutil resource setautoreset true C:\
Herstart je computer & probeer de updates te reinstallen.

daarmee is het probleem niet weg,jammer genoeg :(

KB955430: Update voor Windows Vista

Installatiedatum: ‎10-‎4-‎2012 20:23

Installatiestatus: Mislukt

Foutdetails: Code 80071A91

Type update: Belangrijk

Installeer deze update zodat toekomstige updates op alle versies van Windows Vista kunnen worden geïnstalleerd. Deze update kan zijn vereist voordat geselecteerde toekomstige updates kunnen worden geïnstalleerd. Dit onderdeel kan niet worden verwijderd na de installatie. Deze update en de bijbehorende licentie zijn onderhevig aan de licentievoorwaarden voor Windows Vista.

Start ->Uitvoeren->Ctrl+Shift+Enter>typ: Services.msc. Hier kijk je naar de service Background Intelligent Transfer Service. Deze service moet zijn geactiveerd, want anders heeft Windows Update problemen met het downloaden van de benodigde updates.
Kijk ook naar de service Windows Modules Installer Deze service moet zijn geactiveerd, want anders heeft Windows Update problemen met het downloaden van de benodigde updates
Kijk mee bij het udateproces. Soms wordt nl. om het accepteren v/d licentievoorwaarde gevraagd

Download de reparatietool System Update Readiness voor Windows Vista http://support.microsoft.com/kb/947821/). Deze tool is ontwikkeld voor het corrigeren van update inconsistenties.
Neem er wel even de tijd voor, het kan namelijk erg lang duren voordat de reparatietool zijn werk heeft afgerond!
Succes.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan