updates willen niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter ipea
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit was een update voor Windows Defender en niet voor Office.
Lees even de link uit mijn vorige post.

Ja AenA, toen ik naar updates ging stond die er ook bij maar ik heb ze alle drie gedaan.
Moet ik nu alleen die van Office doen en dan de laatste 30 regels weer plakken?????

Methode 1 heb ik dus nu zo'n keer of 5 gedaan
Methode 2 daarvoor is mijn Engels niet goed genoeg maar wat ik er van begrijp denk ik niet dat ik dat snap qua intikken met path en een verhaal over explorere.... mijn technisch inzicht in de PC is gering.
Blijft over Methode 3 toch....

Ja, is dus kennelijk een bekend probleem bij Microsoft en ik denk dat er niets anders op zit.

oke ga ik vanavond Office deinstalleren en opnieuw installeren in de hoop dat dan het probleem is opgelost.
Je hoort van me.
Voor nu alvast bedankt

Nou AenA,
Nu is mijn probleem nog groter, heb Office gedeinstalleerd maar kan hem niet meer installeren geeft foutmelding.
Ik dacht misschien is de CD beschadigd dus ff 1 bij de buurvrouw gehaald maar ook die wil niet.
Dus nu zit ik ook zonder Office :shocked:

Moet ik ze eerst weer ff installeren tot de foutmelding dus...kom zo terug met de info

Mijn cd staan cab bestanden + een setup
IK krijg een ander scherm dan de cd van mijn buurvrouw
Hij gaat valideren en dan instaleren houdt er mee op en zegt sorry kan Office niet installeren

De CD van de buurvrouw staan 6 gele mappen te weten Data, Frontpage, Office, Onenote,Project en Visio
dan Autorun.inf, setup.apm en een icoon steup.exe. Die laatste neem ik natuurlijk.
Hij gaat installeren en komt met de fout 1402 Setup kan de registersleutel UNKNOWN\.Word.Addin.8\ShellNew niet openen.Controleer of u voldoende rechten hebt om toegang te krijgen tot het register of neem voor ondersteuning contact op met de IT-afdeling..........

Word er nu wel een beetje gek van

Dit heeft allemaal te maken met rechten (permissions) die je hebt (of juist niet hebt) voor bepaalde handelingen.

Start de pc op en zodra het welkom scherm verschijnt druk dan 2 x op CTRL + ALT + DEL

Log in als Administrator en probeer de installatie nog een keer

Tekst aangepast, ik zag in je eerste bericht dat je XP Professional hebt.

Laatst bewerkt:
FF voor alle duidelijkheid......mijn PC staat zo ingesteld dat ik nooit inlog, ik ben de enige die er op werkt dus dat is niet nodig.
Als ik doe wat jij aanbeveelt heb ik dan geen probleem met opstarten dat ik me moet aanmelden of zo???????

Mogelijk, maar dat lossen we later dan wel weer op.

Ja AenA dat is leuk maar als ik mijn PC niet meer inkom kan ik je ook niet bereiken...dus valt er dan niks op te lossen toch???

Dat bedoel ik dus ik heb geen account krijg nooit zo'n inlogschermpje waar je je naam en wachtwoord moet invullen , zou ook niet weten wat mijn wachtwoord is.
Heb ff gekeken bij gebruikersaccounts daar staat Inge ( dat ben ik) is de beheerder van deze computer, gastaccount is uitgeschakeld

In dat zelfde scherm kun je ook een wachtwoord instellen of verwijderen (geen wactwoord)

dus moet ik een wachtwoord maken of niet???

Raak nu een beetje de weg kwijt......als ik et goed begrijp:
PC opstarten bij welkomstscherm windows 2 x op CTRL + ALT + DEL drukken....dan gebeurt er iets en moet ik inloggen als Administrator. Office cd er in installeren zal dan wel weer moeten opstarten of zo en dan inloggen met mijn naam?????? snap er niks van
Heel erg maar ja ik heb hier niemand die kan helpen en als de zaak het niet meer doet heb ik een groot probleem

Het is simpel je moet gewoon kunnen inloggen als Administrator.

Stap 1

Als het Welkom scherm niet verschijnt, zet dit dan tijdelijk aan, je kunt het altijd weer terugzetten naar de oude situatie.

Ga bij gebruikersaccount naar "De manier waarop...." en selecteer daar "Welkomstvenster gebruiken".

Daarna de pc opnieuw opstarten en dan bij Welkom 2 x CTRL + ALT + DEL

Als gebruiker Administrator intypen en wachtwoord leeg laten.

Als je dit hebt gedaan laat dat dan even weten.

Laatst bewerkt:
Zal het allemaal nog eens overlezen.....heb nu weer een groter probleem mijn telefoon doet het niet dus dat moet ik eerst oplossen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan