updates windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

jobo182

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2004
Berichten
817
hallo,
ik heb al sinds aug 2015 windows 10 home geinstalleerd via de upgrade vanuit windows 7,
nu is er al een hele tijd een grote update beschikbaar, maar die word mij niet aangeboden, ik laat steeds zoeken, maar steeds de melding dat mijn systeem up to date is,
dit zijn de geinstalleerde updates, zie
updates.jpg

ik heb dus nog steeds :
Microsoft Windows [Version 10.0.10240]
(c) 2015 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden.

C:\WINDOWS\system32>ver

Microsoft Windows [Version 10.0.10240]

dit terwijl er veel mensen die grote update wel hebben ontvangen, rara.............
hoe kan dit ?
 
Gewoon geduldig wachten. Ik heb ook wel eens een week moeten wachten tot eindelijk de update in win10 verscheen.
 
ik las dat die grote update al 12 november 2015 is aangeboden, maar omdat er fouten in zaten, toch weer uitgesteld was................klopt dat ?
ik ontvang nu alleen beveiligings updates;

er valt niet veel in te stellen, de updates komen automatisch, behalve die grote van 12-11-2015.................zie
update02.JPG
 
Laatst bewerkt door een moderator:
zijn er dan meerdere mensen met windows 10 die die grote update ook nog niet ontvangen hebben ? div kennissen hebben hem een tijd geleden wel al ontvangen !
geduldig wachten kan natuurlijk, maar hoelang...........want ik zou anders gaan denken dat er iets niet goed is in mijn systeem.
 
ik heb Windows 10 Home, versie 10.0.10240
en wacht wel af,
anders installeer ik W10 schoon via de iso (dvd), die ik heb gemaakt met de "MediaCreationToolx64.exe"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan