Updates windows xp niet zichtbaar op site windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

joepheldoorn

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2003
Berichten
373
Hoi allen,

Even een vraagje: als ik, sinds deze week, updates wil ophalen voor XP op de site van Windows, kan ik niet meer kiezen welke ik wel en niet wil hebben. Baal hiervan want zit niet op alle updates te wachten. Kan nu alleen nog maar kiezen uit installeren of niet installeren. Is er een omweg om dit probleem te voorkomen en toch eerst de updates te bekijken?
Greetz,
Joep
 
Waar kies je voor als je op de site begint?
Voor "Snelle installatie (aanbevolen): essentiële updates voor de computer" of voor "Aangepaste installatie: essentiële updates en optionele updates voor de computer".
Bij de tweede kun je in ieder geval zelf kiezen.
 
Nou eh...het probleem is nu net dat ik niets te kiezen heb! Was voorheen altijd wel zo, maar nu is de enige optie: bestanden weergeven èn installeren. Voorheen nooit eerder gehad. Vraag me af of het te maken heeft met sp-2: alles of niets of zo? Punt is dat ik sp-2 niet wil: ben bang voor vreemde kuren....
 
Heeft niks te maken met sp2. Je kunt gerust klikken. Danzie je vanzelf de updates en kun je kiezen welke je wil hebben. Een omweg weet ik niet
 
Ok! Als ik er maar heel zeker van ben dat ik niet onverhoopt sp-2 binnehaal. Dit weet je hoop ik echt 100% zeker!?
Thx & Greetz,
Joep
 
wat doet u toch moerlijk
laat gewoon xp2 express installer staan dan heb je ook,
geen service pak er op :)
 
Hoi Virtuosa,

Werkelijk geen idee waar je het over hebt.....kun je ietsje duidelijker zijn ajb? Wat is express installer en wat bedoel je precies?
Greetz
Joep
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan