updates xp echt nodig?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jack43

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2002
Berichten
658
Is het echt aan te raden om alle (beveiligings) updates van xp te downloaden? Heb wel sp1 gedownload maar soms geven de andere updates wel eens problemen (lees ik wel eens hier) Foutmeldingen en trager worden van de pc, iemand goede/slechte ervaringen hiermee?
 
Als je permanent aan het internet hangt, kan je ze beter downloaden ivm de beveiligingspatches. Verder zou je voor pc's zonder verbinding of met enkel een telefoonverbinding per update moeten bekijken wat er precies wordt geupdate.

Ik heb wel alle updates en er geen problemen mee en ook niet mee gehad.
 
het is zeker aan te raden om deze updates te doen. ziten vele exploits (en nog veel meer die nog niet gepatched zijn maar goed) en lijkt me wel verstandig je daar tegen te wapenen
 
Het is altijd raadzaam de laatste update's te installeren, ook hier nog nooit problemen mee gehad..:)
 
Ik sluit me bij iedereen aan hier;
Update's zijn altijd aan te raden, helemaal met een snelle internet-verbinding, omdat het dan amper moeite kost om ff te updaten.

Dat sommige mensen later problemen krijgen na de updates, las ik hier wel es, maar heb er zelf dus nog nooit last van gehad.
 
Nou, dan ben ik maar zo verstandig geweest om ze te installeren. Bedankt voor de reacties!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan