upgrade cpu en moederbord

• Onderwerp starter Onderwerp starter y0sh1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

y0sh1

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2009
hoy
ik heb een pc
mobo msi k9n-sli v2
procesor amd athlon 4850e
en 2* 2gb ddr2 kingston ram
en een msi 8500gt (volgende upgrade)
ik zou graag mijn mobo en cpu upgraden maar heb geen idee waar ik moet beginnen amd of intel geen idee
ik heb een buget van 330 euro voor beide heb ik daar al iets fatsoenlijk voor?
grtzz

Waar wil je je pc voor gebruiken?
Bijvoorbeeld alleen wat surfen en msnen of meer dingen tegelijk, uitpakken, branden, downloaden, surfen, msnen, converteren?

Waar wil je je pc voor gebruiken?
Bijvoorbeeld alleen wat surfen en msnen of meer dingen tegelijk, uitpakken, branden, downloaden, surfen, msnen, converteren?

gaming en internette

Lees dit even door
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=413879

Zoals ik het begrijp heeft hij nu 330 euro en heb ik hem aan het twijfelen gebracht wat hij nu moet doen. :p
Maar goed: twijfelen is niet slecht: het voorkomt foute beslissingen. Zolang je op een gegeven moment maar toch een beslissing neemt.:)

inderdaad maar denk tot de cpu en mobo voor de volgendekeer is maar zo toch graag wete welke tot ik het weet eh ma ook zo iets rond 350 euro

phenom II, moederbord kan je houden als het tenminste AM2+ is.
en nog wat extra geheugen kopen. dan blijf je onder de 350 euries
btw waarom een 8500GT als er iets oud is...

moederbord ondersteund geen am2+ zou je me een goede kit kunnen aanbevelen rond de 350

Neem een phenom II X4 810 + hd4850 + msi K9A2 cf met de laatste bios

Laatst bewerkt:
ikk dacht eerder aan intel zoals dit
EVGA NForce 750i SLI FTW
Intel® Core 2 Quad Q8200
? een goede keuze of kunnen jullie me iets anders aanraden

waarom niet alleen een oude phenom,
dan kan je je moederbord houden.

ps wat ga je doen met je moederbord als je je huidige moederbord vervangt?

waarom niet alleen een oude phenom,
dan kan je je moederbord houden.

ps wat ga je doen met je moederbord als je je huidige moederbord vervangt?

verkopen denkt tot ik dat eerst doe dan het ik nog wat geld voor een snellere cpu
was er al lang over aan het denken m de verstapnaar intel te doen

verkopen denkt tot ik dat eerst doe dan het ik nog wat geld voor een snellere cpu
was er al lang over aan het denken m de verstapnaar intel te doen

dit is niet het goede moment ervoor dan.
core I7 wordt het nu.
het is dan niet slim om nu een Q8200 tekopen omdat er geen socket 775 processors nieuw worden ontworpen.

beter kan je voor een phenom II gaan.

dit is niet het goede moment ervoor dan.
core I7 wordt het nu.
het is dan niet slim om nu een Q8200 tekopen omdat er geen socket 775 processors nieuw worden ontworpen.

beter kan je voor een phenom II gaan.

ok kun je me een goed moederbord en prosecor zeggen rond de 330 ? mvg

ik ehb eens gekeken voor am2+ of am3 bord zijn best wel duur en de goede ondersteunen alllen ddr3 de intel wordt het de i7 is nog ver af voor mij met dit mobo zal ik het wel volhouden of egt niet?
mvg

ik ehb eens gekeken voor am2+ of am3 bord zijn best wel duur en de goede ondersteunen alllen ddr3 de intel wordt het de i7 is nog ver af voor mij met dit mobo zal ik het wel volhouden of egt niet?
mvg

zou je je bericht ook naar het nederlands kunnen vertalen? :p

zou je je bericht ook naar het nederlands kunnen vertalen? :p

ik zal eens probere.Ik heb gekeken voor een am2+ am3 mobo maar als ik ze goed vond zaten ze al oveer mijn budget.en ondesteunde bijna allemaal alleen ddr3.zou het verkisting van geld zijn om een socket 775 te koen inplaats van een i7 die snelheden heb ik toch niet egt nodig en voor een i7 zal ik ook een veel groter budget
nodig hebben.Want is i7 nieuw mobo en nieuw ddr3 ram en dat is niet zo goed koop ?

nu eigelijk de vraag is is het egt zo slecht om een socket 775 te kopen ?
goe zo?

ik zal eens probere.Ik heb gekeken voor een am2+ am3 mobo maar als ik ze goed vond zaten ze al oveer mijn budget.en ondesteunde bijna allemaal alleen ddr3.zou het verkisting van geld zijn om een socket 775 te koen inplaats van een i7 die snelheden heb ik toch niet egt nodig en voor een i7 zal ik ook een veel groter budget
nodig hebben.Want is i7 nieuw mobo en nieuw ddr3 ram en dat is niet zo goed koop ?

nu eigelijk de vraag is is het egt zo slecht om een socket 775 te kopen ?
goe zo?
Goed, nog niet perfect, maar nu begrijp ik het tenminste :cool:

Tja. socket 775 is een beetje end of life. Socket AM2+ ook wel, maar voorlopig blijven er nog wel processors uitkomen welke op am2+-moederborden passen.

Wat zoek je dan voor moederbord? Wat moet het kunnen?

budget 330 voor beide mobo en cpu zou graag sli en ddr2 support hebben

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan