Upgrade CPU / Moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roellers

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2012
Hallo allemaal,

Ik wil graag mijn pc upgraden zodat hij klaar is voor nieuwere games. Ik heb zelf veel opgezocht over computers maar ik blijf veel dingen onduidelijk/onoverzichtelijk vinden. Daarom vraag ik dit op een forum en ik hoop dat mensen met meer ervaring en kennis hun mening geven. Ik gebruik mijn pc hoofdzakelijk voor te gamen en editen(sonyvegas etc). Overclocken doe ik maar niet extreem.
Het kan een intel/AMD systeem zijn dat maakt voor mij niet veel uit. Zolang alles maar goed functioneerd.
Ik heb rond de 550 tot 750 euro over voor de upgrade. Zelf dacht ik 250 euro CPU 150 euro Moederbord en 150 tot 350 euro voor eventueel 2de of nieuwe videocard of iets anders.

Graag zou ik suggesties willen krijgen met wat voor CPU en Moederbord goed samen gaan met mijn ander computer onderdelen.
Als het kan kies voor onderdelen waarop ik later ook weer kan bouwen.

Alvast bedankt,

Roel

Code:
[B][SIZE=3]PC SPECS:[/SIZE][/B]

[SIZE=2]
[B]Moederbord:[/B]

Asus P7P55d (Xtreme Design Motherboard) 
Link Foto: [url]http://s7.postimage.org/tkoib19gr/Moederbord.jpg[/url]

[B]Processor:[/B]

i7-860 @ 2.80 GHz

[B]Cooling:[/B]	

H100i (liquid)

[B]Videocard:[/B]

Nvidea GTX 560 Ti

[B]Ram:[/B]

16 GB (4 x 4GB) @ 1600MHz Corsair Vengeance

[B]Main Drive:[/B]

Crucial M4 SSD 64 GB

!! Alleen besturingssysteem !! 

[B]2nd Drive:[/B]

1TB samsung HD103sj ATA

[B]Case:
[/B]
Corsair Obsidian
[/SIZE]

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Heb even je bericht in normale letters gezet en lijst even on een code tag zo blijft alles een beetje overzichtelijk

Inderdaad zou je voor games nog geen nieuwe processor nodig hebben. Eventueel kan je nog van Nvidia de GTX760 overwegen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan