Upgrade , Hoe en Wat

Status
Niet open voor verdere reacties.
2x 1GB modules
Inclusief unieke DHX heatspreader
Corsair levenslange garantie

€ 59,95

zou dit een goede geheugen kaart zijn ?

Merk Corsair
Type TWIN2X2048-6400C5DHX
Geheugen 2048 MB
Geheugen kloksnelheid 800 MHz
Type geheugen DDR2
Snelheid XMS2-6400
Geverifieerde snelheid 800 MHz
Latency 5-5-5-18

Wie gaat het dan voor je Upgrade???

hoe bedoelt u ?

kijk ik kan redelijk met software enzo omgaan maar 2x 1gb dd2 553 snap ik niet ?

ik denk dat hij bedoelt dat ik dus 2 modules met 1 gb dd2 ram geheugen moet kopen
alleen de 553 snap ik niet :o

hoe bedoelt u ?

kijk ik kan redelijk met software enzo omgaan maar 2x 1gb dd2 553 snap ik niet ?

ik denk dat hij bedoelt dat ik dus 2 modules met 1 gb dd2 ram geheugen moet kopen
alleen de 553 snap ik niet :o

Ik bedoel wie gaat dat geheugen en videokaart plaatsen ??
Als jij dat niet kan ?

juist.

ik zal hem mischien wel laten installeren ofzo ?
een mooie kaart kopen en geheugen en dan snel gamen lijkt me het best :D

en wat is de voeding enzo ?

Ik wil niet lastig zijn hoor maar :

Wie gaat het dan voor je Upgrade???

Waarom denk je dan dat deze formum er is,,Als Zij/Hij niet snap zou ik met alle plezier willen helpen,van alles moet de eerste keer zijn.
En de voeding is het stroomkastje in de computer daar komen alle stroomkabels van af.

Laatst bewerkt:
ik ben een hij trouwens
maar haroet , ik heb een geheugen kaart op het oog voor 60 euro ofzo , 2042 mb
lijkt me redelijk goed , hoe sluit ik hem dan aan ?

Waarom denk je dan dat deze formum er is,,Als Zij/Hij niet snap zou ik met alle plezier willen helpen,van alles moet de eerste keer zijn.
En de voeding is het stroomkastje in de computer daar komen alle stroomkabels van af.

:thumb::thumb:

@TS: de voeding zorgt voor de stroomvoorziening van alle onderdelen van je pc en het is de vraag of je bestaande voeding sterk en goed genoeg is om die nieuwe videokaart van voldoende stroom te voorzien

De link van mr-music over de kingston geheugen is niet duur. Dus ik zou zeker voor iets in die richting gaan.Over je voeding je moet iniedergeval een 400Watt voeding hebben of natuurlijk hoger.Ik weet niet zo uit mn hoofd waar je dat kunt zien mischien weet iemand anders dit wel .Anders probeer ik het wel uit te zoeken:)

@Bluray

Intotaal een keer met deze kaart 280 euro dat aansluiten moet je je totaal geen zorgen over maken is alleen maar klik werk. Maar je moet wel even kijken of je in je systeem een 12V stroomconector hebt voor deze videokaart.(kabeltje met 6 gaatjes komt vanaf de voeding staat PCI-E op)

Indirect tog wel aangedacht:)

;)ja Daar Hadden Jullie Niet Aan Gedacht He Toch Ben Ik Ergens Goed In Heb Wel Een Schouder Klopje Verdiend :)

Sorry hoor, maar normaal reageren mag ook wel...

Uiteraard had ik WEL aan de voeding gedacht, maar ik ga stap voor stap en niet alles tegelijk en door elkaar;)

TS begon over een nieuwe processor, zijn nu zover dat hij weet dat het gaat om videokaart en geheugen, zodra we weten wat hij hebben wil gaan we kijken welke voeding daarbij het beste is en of voeding vervangen uberhaupt wel nodig is of niet.

En eh... ik ben niet hier om zelf schouderklopjes proberen te krijgen hoor, maar om anderen te helpen

Renebeumer weet je mischien al wat je wil kopen. Want dan kunnen we verder en zien of het allemaal wel gaat met de rest van je hardware.Ik raad je wel aan goed te kijken wat je wilt want eens gekocht geen weg terug.

@mr music: Ik ben het helemaal met je eens!:D

Ik heb niks gezegt :)
lol sorry voor me luidruchtig gedoe ben heel blij Zomaar [ /Offtopic]

ik denk dat die kingston wel goed is ja, ik zal met mijn ouders moeten over legger met internet betalen maar als het kan laat ik het wel weten.

ik kan misichien wel bij mycom een 400 watt halen voor weinig geld.

enig idee over hoe ik die installeer ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan