Upgrade hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb er zelf nooit over nagedacht om mijn hotmail te upgrate, bij ootlook is dit normaal, ik ben hier door ook nieuwschierig geworden.

Volgensmij doelt xp op de upgrade die ze beloofd hadden en nog niet hebben uitgevoerd? (ook bij mij nog niet btw)

Geplaatst door @temptation
Volgensmij doelt xp op de upgrade die ze beloofd hadden en nog niet hebben uitgevoerd? (ook bij mij nog niet btw)

That's correct.

gmail doet het al wel, files versturen tot 15 mb, 1000 mb opslag en op 2 maanden nog 0 pub gekregen ...

Gmail heb ik er ook al twee van :).

Trouwens:
files versturen tot 15 mb

Dit mogen ze wel eens omhoog schroeven vind ik. Bij mijn Wanadoo is 10 geloof ik de limiet. Leuk dat je 1000 kan ontvangen maar ik kan dan 100*10 MB pakketjes gaan versturen als ik iets heel groots wil mailen..

Geplaatst door XP_PC
Gmail heb ik er ook al twee van :).

Trouwens:

Dit mogen ze wel eens omhoog schroeven vind ik. Bij mijn Wanadoo is 10 geloof ik de limiet. Leuk dat je 1000 kan ontvangen maar ik kan dan 100*10 MB pakketjes gaan versturen als ik iets heel groots wil mailen..
als ik er eentje van 30 of meer wil versturen los ik dat anders op ... http://www.dropload.com/
hierheen stuur je je bestand ( tot 100 mb ) en je bestemmeling krijgt een downloadlink en haalt em binnen tegen 3 à 400 Kbps ... erg handig ...

Jah, ik kwam laatst een site tegen waar je ook tot 1000 MB kan uploaden.

Alleen dat duurt nog wel vreselijk lang en de kans op een time-out is erg groot :(.

Maargoed, daar zal ongetwijfeld een oplossing voor komen in de toekomst :thumb:.

Nog niet gezien :(.

Ik denk zelf dat ze het pas eind mei volgend jaar doen, tegelijk met het stop zetten van outlook support voor de niet betalende users. Beetje ter compensatie ofzo :)

Eind mei volgend jaar :eek:

En waarom heeft die gozer een halve maand geleden al zn upgrade gehad dan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan