Upgrade kit Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rikkey

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2007
Goedendag,
Vanmiddag heeft mijn moeder een upgrade-kit bij gekregen die ze voor 15 euro kon krijgen bij haar nieuwe laptop. Omdat zij het niet per se hoeft vroeg ik me af of ik hem ook kan installeren. Het gaat om de zelfde bit-versie (32) en dezelfde soort (Vista Home Premium) naar Windows 7 Home Premium. Is het updaten mogelijk met de kit van de laptop op mijn pc?

Bedankt.

Dacht ik niet,de upgrade kit is verbonden met de pc die daarbij gekocht is.
Je moet,via de fabrikant v.d. pc,verschillende gegevens invullen + factuurgegevens en dan denk ik dat, als je een andere pc dan de originele upgrade,hij bij de activering door de mand valt.
Ik weet 't niet zeker,maar kan me voorstellen dat 't zo gaat.
Bij Microsoft zijn ze ook niet gek!
Maar je kunt 't proberen.

Ok, maar als ik dit probeer dan gaat de product key naar de ... of niet?

Ik zou 't niet weten,daar kan je misschien 'n ander een zinnig antwoord op geven.
Het zou zo maar kunnen dat je upgrade wordt afgebroken en er verder niks gebeurd,maar ik heb echt geen idee.
Succes!

idd! typefoutjes maken niks uit, maar die !@#$%^& breezertalk...

Als je bezig gaat met andere windows versies, kun je later altijd de orginele terugeisen.
Als je iets anders installeerd en het bevalt niet, dan kun je (als het schappelijk lukt) de orginele versie (XP, Vista) gewoon weer activeren. Het zou kunnen dat het niet soepel lukt, maar via de activeringslijn kun je een id opgeven waarmee je de orginele versie weer kunt activeren.

Gr.J

Geprobeerd, lukt niet je moet een modelnummer etc invoeren.. Toch bedankit voor de hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan