Upgrade naar ultimate edition

Status
Niet open voor verdere reacties.

matsu1975

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2005
Berichten
32
Hallo,

ik heb op mijn laptop van mijn werk Vista business edtion geinstalleerd. deze bevat geen Mediacenter functie. Ik heb mij laten vertellen dat het ook niet mogelijk is om deze toe te voegen, klopt dit?

Naar mijn weten is het wel mogelijk om het up te graden naar de ultimate edition.
Ik heb alleen een officiele activation nummer voor de business edion, heb ik bij de upgrade ook een activation nummer nodig voor de Ultimate edion?

Zijn er ook andere mogelijkheden?

Alvast bedankt,

Matsu1975
 
Ja, je hebt een serienummer nodig die werkt voor de UE.
 
Hoi !

Is die laptop af fabriek geleverd met Vista Business ?

Zo ja, heb je alleen een OEM-key en certificaat nodig, en daar kan ik je wel aan helpen.

Is Vista-Business er door jezelf of je systeembeheerder opgezet, dan heb je een geldige licentie nodig (key) om Ultimate te kunnen installeren.

Greetz,

Harry.
 
ik heb op mijn laptop van mijn werk Vista business edtion geinstalleerd
-----------------------------------------------------------------------------------------


Dat houd dan in dat je het alleen maar via je configuratiescherm/Windows Anytime Upgrade een nieuwe Key kan kopen.En dat uitsluitend om het mediacenter?. Het gaat je flink wat kosten en je zult ook zelf de VistaDVD moeten hebben want de upgrade staat op de VistaDVD. Mediacenter zit gewoon niet in jou versie.
 
Hoi !

@jurrien: dat laatste is nonsens; er is maar 1 Vista-DVD, waarop alle versie's staan !

Slechts de key bepaald welke versie je kunt installeren.

Greetz,

Harry.
 
dat was ook wat ik bedoelde, Ik weet dat alle versie's op 1 DVD staan. Zelf heb ik een OEMversie. Ik doelde op het feit dat er wel een VistaDVD aanwezig moet zijn omdat hier de upgrade opstaat. Heb je een recoveryDVD dan zal dat niet gaan.Maar goed, Toch bedankt.:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan