upgrade naar ultimate

Status
Niet open voor verdere reacties.

doyke14

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2008
Berichten
116
Hallo,

Ik heb een vraag: Ik heb nnu een mindows vista Home Premium maar ik wil deze upgrade naar vista Ultimate, ik heb de cd al met Ultimate maar als ik deze erop zet moet ik dam mijn videokaart en alles opnieuw installeren???:confused:

Alvast bedankt,

Doy Raaymakers
 
je videokaart opnieuw installeren?
wat heb je daaraan moeten instellen?
 
Nee, alles zal worden behouden, al denk ik dat het wel verstandig is om voor de zekerheid een backup te maken...
 
bedankt man!!!...

Nog ff 1 vraagje..: moet ik een back-uo van heel mijn systeem maken? zo ja, hoe??:eek:

en als het verkeerd gat kan ik het dan ook met systeem herstel terughalen?


alvast bedankt:p
 
Bedoel je systeem herstel wat op je computer standaart zit, dus waar bijvoorbeeld al in kan voor je windows opstart (vaak het scherm waar je ook de bios in kan) of een herstel punt. Een herstel punt stelt eigenlijk niets voor. Die onthoudt alleen de instelling.
Ik zou gewoon een backup maken van alle belangrijke dingen zoals muziek, foto's video's word bestandjes noem maar op.
 
Dus Gewoon Alles Op Een Cd Branden Ofsow Of Is Er Een Speciaal Programma Voor/?
 
nee das het hele punt ik heb een 500 gig extern gekocht en daar wilde ik alles op gaan zetten en miss ook vista ultimate maar ik wist niet of ik dan mijn videokaart enzo opnieuw moet installeren want daaar heb ik geen cd van...
 
nee das het hele punt ik heb een 500 gig extern gekocht en daar wilde ik alles op gaan zetten en miss ook vista ultimate maar ik wist niet of ik dan mijn videokaart enzo opnieuw moet installeren want daaar heb ik geen cd van...

De Drivers van je Videokaart en de rest kan je bij de fabrikant downloaden .....
Via internet
 
Ja volgens mij wel, want je instaleert vista toch in wese opnieuw, dus ook de drivers van je internet, geluid, mobo en evt chipset moeten er ook nog op.
 
nou wat is het nu, moet ik alles opnieuw installeren of niet?

en als ik een backup maak moet ik dan gewoon alles op mijn externe hardeschijf zetten of is er een spaciaal prog. voor?
 
Volgens mij alles opniew en gewoon van wat je wilt backuppen naar een extren hd
 
okee,

maar ik weet niet precies welke soort videokaart e.d er in mijn comp. zitten dus ik weet niet welke driver ik op internet moet downlowden...:eek:

weet je miss een site ofzo waar ik dit op kan zien???
 
Laatst bewerkt:
okee ik zal een kijken of het gaat lukken.

ik ben nu een backup aan't maken van mijn c schijf naar de externe.

maar ik wil als ik er de andere vista op heb staan allen van mijn c schijf afgooien en op de externe HD doen maar kan dat zomaar?
 
nee ik wil vista waarschijnlijk op mijn c schijf installeren maar alle programma's die ik op mijn comp. download wil ik op de externe zetten.

maar als ik vista op de externe wil zetten kan dat dan gewoon of niet?
 
je kan te weten komen welke hardware er juist in je pc zit met bijvoorbeeld evererst home edition

Ondertussen nog ff vraagje over dit programma: Als ik het opstart en naar overzicht ga kan ik bij de blauwe letters op besturingssoftware download klikken, dan kom ik uit op de site van GeForce. download hij dan meteen de goede software?
Mijn comp. is windows vasta (zoals eerder gezegd)

ZIE BIJLAGE VOOR PRINTSCREEN VAN DE SITE!!!!!!
 

Bijlagen

  • dat.jpg
    dat.jpg
    25,6 KB · Weergaven: 24
videokaart drivers e.d hoeft je niet via de website te downloaden en handmatig te installeren.
Je kunt via apparaatbeheer rechtermuis doen op de driver(s) die je wilt installeren en vervolgens:

stuurprogramma's bijwerken kiezen. (online)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan