Upgrade naar w 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hansscheer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 jun 2001
Hallo ,
Als ik ga upgraden naar w 10 raak ik dan alles kwijt op de c-schijf zoals programma's en email ?

Kan ik met een back up van de c-schijf ( acronis ) eventueel weer terug naar w 8.1 .

Wat zijn jullie ervaringen over w 10 ?

Groet
Hans

Windows 10 is nog niet officieel uit, dus ik zou als ik jou was nog even wachten totdat de RTM versie uit is.

Tot die tijd kan je natuurlijk wel spelen met de beta versie van Windows 10, maar daar adviseer ik voor om dat op een andere partitie te doen voor enkel testen.

halverwege dit jaar als het goed is, officiële datum is nog niet bekend naar mijn weten.

Officiele datum is nog niet bekend voor de retailversie, als die er al niet komt.
Er is ook sprake van dat windows 10 gratis (waarschijnlijk een upgrade) beschikbaar wordt gesteld voor windows 7 en 8/8.1 gebruikers, of in een abonnementsvorm waarbij je een klein bedrag p/m betaald.
Kortom, er is nog niets definitiefs bekend.

Het is wel definitief bekend dat Windows 10 het eerste jaar gratis te upgraden is vanaf Windows 7 of 8.1, dat heeft Microsoft officieel bekend gemaakt de 21ste ;)

Ik denk dat MS (MicroSoft) het zo gaat doen dat je met die upgrade wel je bestanden behoud, of daar dan aan het begin een melding aan geeft. Misschien is het sowieso wel verstandig om een (complete) kopie te maken van je oude OS mocht W10 je niet bevallen. Dan kan je namelijk altijd nog terug :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan