upgrade naar windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

bart1976

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2012
Berichten
10
dag iedereen,

ik ben van plan om mijn vista te upgraden naar windows 7. nu hebben mensen mij verteld dat die installatie niet zo eenvoudig is als al de vorige versies van windows. klopt dit? ik bedoel...is het ni gewoon opzetten en laten draaien en af en toe eens ok klikken zoals de installatie van xp?

een paar vraagjes nog:

ik heb vorige week office 2010 pro plus geïnstalleerd. heb via het werk een licentie gekocht en die is geldig voor 1 pc.
hoe kan ik die nu behouden als ik naar win 7 upgrade.
als ik office opnieuw moet installeren gaat hij mijn productkey niet aanvaarden, omdat deze al gebruikt is...

gaan al mijn persoonlijke bestanden weg zijn, moet ik een upgrade aanzien als een format op dat gebied? behoud ik mijn programma's? zoals bvb mijn nieuwe office?

hoe zit het met de drivers? moeten die ook allemaal opnieuw worden geïnstalleerd?

graag wat advies aub...

hartelijk bedankt!

laetitia
 
Hoi,

Win 7 is niet moeilijker als vorige versies hier wat leesvoer en volgens mij kan je de product key gewoon weer gebruiken zou wat zijn als de hd bv defect gaat/is dan nieuwe licentie kopen lijkt me niet en ja je zal je bestanden moeten veilig stellen bv.op een usb stick. En ja de drivers moeten ook allemaal geïnstalleerd worden .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan