Upgrade Nero7 naar Nero 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

lmk43

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2006
Is de upgrade van Nero 7 Home Essentials naar Home Essentials 8 gratis of moet je daarvoor betalen.

Volgens mij kun je die niet upgraden, maar betreft het beide versies die je als OEM bij een nieuwe pc krijgt.

Er is een upgrade-optie in Nero Home-Essentials 7 want ik heb deze al een keer geprobeerd.Kreeg toen een download van 280mb.Deze heb ik halverwege afgebroken omdat ik eerst wilde weten of deze gratis was of niet.

Die is niet gratis.
Voor beide versies telt dat je er voor moet betalen ook een upgrade!

Uit eigen ervaring

Hoi !

Zover ik weet is de Esentials-versie niet gratis te upgraden; zoals @Pasja al zei wordt deze geleverd bij aankoop van een CD/DVD-brander of PC.

En bij Nero is updaten gratis, maar upgraden (een hogere versie) nooit !

Greetz,

Harry.

Dus die upgrade van ongeveer 280mb zou ook een update kunnen zijn???Ik kreeg Nero Home Essentials 7 bij mijn computer

Laatst bewerkt:
Hoi !

Update is bijv. van Nero 7.5.2 naar 7,9.0; upgrade is van de 7- naar de 8-versie !

Allemaal uitgebreid te lezen op de Nero-site !

Wil je zekerheid, stuur je ze een mailtje met deze vraag; je krijgt gegarandeerd snel antwoord !

Greetz,

Harry.

Dus die upgrade van ongeveer 280mb zou ook een update kunnen zijn???Ik kreeg Nero Home Essentials 7 bij mijn computer

Je zegt het zelf al....je hebt het nu zelf over twee dingen een upgrade die een update kan zijn?????????

NEE....een upgrade is een upgrade en een update is een update!!

Gewoon betalen dus voor een upgrade!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan