Upgrade niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

loretta

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2010
Ik kan een Upgrade van de webcam acer-aspire laptop niet installeren. Moet eerst een versie van de webcam installeren. Hoe kom ik hieraan?...

@aquamarijn bedankt, maar daar had ik al gekeken (vergeten te melden) Kwam daar n.l.niets wat betreft Webcam tegen vandaar.

Welke Acer heb je !?

Misschien wel handig om te vermelden.....

Kan je een link geven naar de Upgrade die je wil installeren......er zijn geen drivers inderdaad omdat W7 deze voor je installeert en ik zou graag weten wat je wil installeren.

Lijkt mij meer een programma update en niet een driver update.

Ik ga eens zoeken en je hoort nog.

Heb je toevallig de Utilities CD nog van Acer !?

Nee, er zat geen CD in de verpakking. Deze laptop in begin juni aangeschaft.

Waarschijnlijk heb je dan een aparte partitie op je HDD waar alle software opstaat. Kijk daar eens tussen of je het programma ziet staan.

Moet ik dan zoeken naar Configuratie/ programma''s verwijderen c/q wijzigen?:o

Nee ;-)

Als je dubbelklikt op " computer" krijg je een overzicht van je harde schijven in je laptop. Waarschijnlijk zit er eentje in die in twee delen is gesplitst. Op de kleinste partitie staat waarschijnlijk je software en drivers. Kijk daar eens of je iets ziet van Video Webcam software.

In het zoekvak van 'Computer' gevraagd om software en drivers/ en ook om webcam. Geen resultaat gevonden!!!...
Ook gezocht in de Hardeschijfstation 1 na twee keer klikken, maar kom niets tegen waar je om vroeg.
Vriendelijk bedankt voor je geduld!!!!....

Ik haak even af met het saaie advies even een mailtje te wagen aan de support van Acer.

Weet even niet in welke hoe ik het zoeken moet nu......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan