Upgrade of Custom installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

nanko013

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2001
Berichten
129
Hallo,

Ik heb Windows Vista release Candidate 1. Ik wil Vista installeren op mijn pc maar bij de installatie kom ik het volgende probleem tegen;

Er wordt gevraagd of ik een upgrade installatie wil doen zodat alle bestanden en settings behouden blijven. Of ik kan een custom installatie doen waarbij er niets behouden blijft.

Ik kan echter alleen maar de custom installatie aanklikken.

Als ik hiervoor kies, ben ik dan al mijn bestanden, programma's enz enz kwijt die nu op mijn pc staan?
 
costum is goed als je het op een andere dus een dual boot instaleerd.
ik zou geen upgrade doen om dat het toch mis kan gaan en dus alles kwijt kan zijn
 
Hoe zou zo'n dual boot moeten gaan dan? Ik heb met dit soort dingen niet zo geweldig veel verstand van hoe dat werkt.
 
ik draai geen vista rc1 wel geprobeerd en het resultaat was een herinstalatie schijnbaar,
een slecht dvd iso gedownload.
je zal ff moeten wachten tot een ander reageer op deze vraag.
maak wel backups van alles als je toch besluit zelf te proberen :thumb:
 
Een dual boot is het veiligst als je die installeert op een andere harde schijf of partitie (bijvoorbeeld: windows xp op C: en windows vista op D:)
Je kan dus best custom kiezen zodat je dus beide windows op je systeem staan hebt.

Er zal automatisch een dualboot bestand worden gemaakt.. maw, na installatie van Vista, wanneer je PC herstart kan je kiezen tussen opstarten met Windows XP of opstarten met Windows Vista... wat dus zeer handig is indien er zich probs zouden voordien met je vista...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan