upgrade of niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet niet wat je budget en voeding is.
Maar ik zou wachten met een videokaart.

Een HD3850 is verouderd, maar je kan er vast nog wel een paar weken mee aan tobben. In oktober komt de HD5870 uit. Die gaat zo'n 280 euro kosten, waarschijnlijk. Als deze in je budget valt, dan zou ik daar op wachten.

Anders is de HD4890 een alternatief. Maar kijk dus ook naar je voeding!!

hier sluit ik me bij aan :thumb: maar niet helemaal
binnen een paar weken daalt de prijs van de HD5870 alweer (dat is meestal) met deze kaart zou je er in principe op kunnen wachten dan valt hij mischien in je budget

@TS hoeveel watt heb je nu? en MARSMANNETJES draadje over voedingen lezen!

*edit* GEEN PROBLEEMPJES MAAR MARSMANNETJES sorry
 
ow oke dan kan ik beter wachten op die kaart maar dan kan de processor toch al wel ?ik heb een chieftech 460 watt voeding dus die kan ik dan beter vervangen denk ik
 
ow oke dan kan ik beter wachten op die kaart maar dan kan de processor toch al wel ?ik heb een chieftech 460 watt voeding dus die kan ik dan beter vervangen denk ik

dat moet je aan marsmannetje vragen :confused: ik weet niks van de nieuwe HD kaarten :eek:

vervangen zou ik zoizo wel doen als je een videokaart ook wilt

pak een modulaire voeding ;) is mischien een paar euro's duurder maar scheelt in temperatuur doordat je niet alle kabels er in hebt ;)

mits dit in je budget past
 
budget zit wel goed heb vandaag klusje gedaan schuurdakje gebrand dus heb 560 euro te besteden en de rest gaat naar velgen voor me auto :)
 
kheb die cpu ook gehad ik vond het zelf ook een langzaam cpu

omdat de L2/L3 cache maar 2 mb is als goed is

kheb nu de phenom am3 945 met 8mb cache werkt al een trein
 
moduculair is toch losse draden inpluggen die je nodig hebt ? dus processor videokaart en voeding ,
 
ow hahah dat is inderdaad beter , dan zet ik me oude processor gewoon in het doos van de nieuwe heb ik altijd een reserve , en videokaart voor wie er intresse in heeft
 
hahahaha kan ook in ider geval masterminds , marsmannetje en harry bedankt voor jullie hulp en advies ik laat weten hoe de processor me bevalt en met de videokaart bedankt en nog een fijne avond
 
Dat is inderdaad een deel van het probleem van de oude phenom. Maar de nieuwe is gewoon een heel ander design.
Maar goed: dan weet Tattoo in elk geval dat hij een flinke stap gaat zetten met een 955.

Voor je voeding: Kan je op het stickertje op de je voeding kijken wat er staat bij +12V?
(of maak een fotootje)
Voor een nieuwe videokaart zou ik zeker een nieuwe voeding adviseren. Maar welke kan ik niet adviseren: de videokaart is nog niet uit.
 
hallo ik heb pas een vraag gesteld en ik zou laten weten wat ik heb gekocht en hoe het bevalt

ik heb gekocht :

GigaByte GA-MA790XT-UD4P
Antec TruePower New Series TP-750 watt
AMD Phenom II X4 955 Black Edition
Club 3D CGAX-48924SO



heb vandaag alles ingebouwd en windows geinstalleerd , nu bezig met updates en dan me games installeren :)

mvg

ik laat weten hoe nu me games bevallen :love:
 
games bevallen toch altijd wel goed :p als je oude pc hebt doe je maar pong :D is ook leuk! :p

ik wacht erop! verwacht niet dat je nog snel antwoord zo leuk zal je het vinden ;)
 
hahah pong , ik heb nu crisis erop gezet en die loopt goed ben er echt blij me wow ben ik nu erop aan het zetten kijken of die nu goed loopt op zijn hoogste dat zal haast wel hahah

is het wat wat ik nu heb ?of zal ik kaart in crossfire zetten
 
hahah pong , ik heb nu crisis erop gezet en die loopt goed ben er echt blij me wow ben ik nu erop aan het zetten kijken of die nu goed loopt op zijn hoogste dat zal haast wel hahah

is het wat wat ik nu heb ?of zal ik kaart in crossfire zetten

crossfire moet je eigenlijk met 2 dezelfde kaarten doen :(

mooi :thumb: alles werkt :D weer een tevreden man erbij
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan