Dag Helpmij,
Ik zit met het volgende: mijn drie jaar oude PC is enigszins op zijn retour en nu vraag ik me af of ik hem zal upgraden of dat ik gewoon voor een nieuw systeem moet gaan.
Dit zijn de huidige specs:
Moederbord : MICRO-STAR INTERNATIONAL CO.,LTD MS-7392
Chipset : Intel G31/G33/G35
Processor : Intel Core 2 Duo E8400 @ 3000 MHz
Fysiek Geheugen : 2048 MB (2 x 1024 DDR2-SDRAM )
Videokaart : NVIDIA GeForce 9400 GT
Harde Schijf : Hitachi (250 GB)
CD-Rom Station : SONY CD-RW CRX175A
DVD-Rom Station : ATAPIJ WDM3WX6N4L SCSI CdRom Device
Monitor Type : Acer AL506 - 15 inches
Netwerkkaart : Realtek Semiconductor RTL8168/8111 PCI-E Gigabit Ethernet NIC
Besturingssysteem : Microsoft Windows XP Professional 5.01.2600 Service Pack 3
Ik zou met name een nieuw systeem willen omdat ik aan mijn limiet zit qua harddisk (250 GB, wil minstens 500 GB), en een grafische update waarmee ik de laatste RTS goed op kan draaien (denk Shogun Total War etc.). Over mijn processor ben ik erg tevreden, en als ik zo rondkijk zie ik weinig PC's voor mijn budget die een processor van minstens 3Ghz aanbieden. Mijn budget ligt namelijk rond de 500 euro.
Wat kan ik het beste doen? Zelf ben ik geen bouwer dus een nieuwe PC op eigen houtje in elkaar klussen wordt hem niet.
Met groet, Niek
Ik zit met het volgende: mijn drie jaar oude PC is enigszins op zijn retour en nu vraag ik me af of ik hem zal upgraden of dat ik gewoon voor een nieuw systeem moet gaan.
Dit zijn de huidige specs:
Moederbord : MICRO-STAR INTERNATIONAL CO.,LTD MS-7392
Chipset : Intel G31/G33/G35
Processor : Intel Core 2 Duo E8400 @ 3000 MHz
Fysiek Geheugen : 2048 MB (2 x 1024 DDR2-SDRAM )
Videokaart : NVIDIA GeForce 9400 GT
Harde Schijf : Hitachi (250 GB)
CD-Rom Station : SONY CD-RW CRX175A
DVD-Rom Station : ATAPIJ WDM3WX6N4L SCSI CdRom Device
Monitor Type : Acer AL506 - 15 inches
Netwerkkaart : Realtek Semiconductor RTL8168/8111 PCI-E Gigabit Ethernet NIC
Besturingssysteem : Microsoft Windows XP Professional 5.01.2600 Service Pack 3
Ik zou met name een nieuw systeem willen omdat ik aan mijn limiet zit qua harddisk (250 GB, wil minstens 500 GB), en een grafische update waarmee ik de laatste RTS goed op kan draaien (denk Shogun Total War etc.). Over mijn processor ben ik erg tevreden, en als ik zo rondkijk zie ik weinig PC's voor mijn budget die een processor van minstens 3Ghz aanbieden. Mijn budget ligt namelijk rond de 500 euro.
Wat kan ik het beste doen? Zelf ben ik geen bouwer dus een nieuwe PC op eigen houtje in elkaar klussen wordt hem niet.
Met groet, Niek