Upgrade overleden systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die MSI Z77A G43 is een exellent bordje, maar als je toch crossfire wil doen dan moet je toch beter gaan voor een MSI Z77A G45, 10 euro duurder dacht ik :).
En neen, ik ga niet meer in discussie :D
@mastermindzh
Ik dacht het ook al :D

Ja, maar heb je nu al een oplossing voor je koeler?
Trouwens ik zou je i5 3570k toch veranderen.
Je haalt echt niet veel winst uit overclocken en uiteindelijk zal het je bijna 100 euro meer kosten.
Als je nu gewoon een Z77 bordje neemt + een i5 3350p, hebt bespaart je veel geld, en je zal het er waarschijnlijk niet uithalen.
Wanneer een i5 3350p niet meer zal meekunnen dan zal een i5 3570k @4.5 GHz het ook niet lang meer volhouden.
Overweeg het. Want ik vind het het absoluut niet waard, je kan het geld even goed in je zak steken want in totaal zal het je 80 euro meer kosten.
i5 3350p (boxed) +80=i5 3570k + koeler

3350p is een 3570k zonder grafisch unit toch? is de processor net zo snel of niet?

Ja, ze zijn vergelijkbaar qua snelheid, de 3570k is iets sneller, maar hij is 50 euro duurder vanwege de unlocked multiplier waardoor het mogelijk is om hem ver te overclocken.
Dus een i5 3350p is ongeveer een 3570 zonder intergrated graphics.

Moet ik dan ook weer een ander moederbord, of kan het een goedkoper moederbord worden, of moet ik deze dan houden??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan