upgrade ram

Status
Niet open voor verdere reacties.

divemaster73

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jan 2008
Berichten
1
ik moet 2 slot van 1gb per stuk vinden van de merk kingston model kvr667d2n5/1g vor mijn pc waarin al andere 2 aanwezig zijn. weet iemand misschien een goede en zekere winkel online? ik heb zelf deze ram op deze site gevonden; http://www.frizone.nl .weet iemand of het een goede , serieuze winkel is? ik zel ben een computertechnikus maar ik ben net in nederland verhuisd en ik heb dus geen kennis over online winkelen in nederland. alvast bedankt voor jullie aandacht en help. :D
 
persoonlijke aanrader: 4launch.nl snel en gemakkelijk, 1 keer rma gehad en die werd ook netjes behandeld. Veel online winkels zijn super wat betreft het leveren van artikelen (ik herhaal: de meeste) maar heel veel winkels laten het afweten als een product defect gaat. Bij 4launch werd ik netjes geholpen en kreeg ik antwoord op mijn mailtjes.

Bij b.v. een perfect systems heeft het omruilen van een gloednieuw moederbord (waarvan asus zelf aangeeft dat een doa binnen een week vervangen moet zijn) 4 weken geduurd voordat ik een credit kreeg! Dat geld hadden ze ook meteen over kunnen maken maar pas na lang zeuren en veelvuldig de winkel bezoeken werd dit pas gerealiseerd. Misschien was dit een incident, maar ik hou het toch in mijn achterhoofd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan