Upgrade van pentium 4 naar Dual Core

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hwn

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2008
Berichten
5
Beste Computerwizards :)

Momenteel speel ik World of Warcraft Wrath of the Lichking op mijn PC. Voor mijn huidige systeem is hij iets te zwaar. Ik heb hierop al een nieuwe grafische kaart aangeschaft, mijn FPS is er iets op vooruit gegaan en loopt nu al wat vloeiender.
De systeem eisen van World of Warcraft adviseert een Intel Pentium Dual core of AMD Athlon. Momenteel heb ik een pentium 4. Omdat ik volgend jaar een compleet nieuwe PC ga aanschaffen wil het nu goedkoop houden en denk aan één van deze twee processoren

De intel: http://www.alternate.nl/html/produc...ium(R)_Dual-Core_E2200/-1067251/?baseId=30614

Of de AMD: http://www.alternate.nl/html/produc..._und_trade_64_X2_5000+/-1066170/?baseId=30613

Welke van deze twee is beter en past het in mijn moederbord die ik heb en ondersteund mijn pc en chipset het.

Wat ik ook wil weten is of er goede " gebruiksaanwijzingen " om dit zelf ook te installeren. Of dat ik dit beter door een prof kan laten doen. Zelf kan ik hardware vervangen zoals grafische kaart, ram geheugen etc. Ik heb begrepen dat het met een chip net wat moelijker is?

Dit is mijn moederboord.

Manufacturer : NEC COMPUTERS INTERNATIONAL
Product : GA-8I915PM
Version : x.x
Serial Number : Unspecified
Support MP : Yes, 1 CPU(s)
Version MPS : 1.4

En dit is mijn Huidige Systeem
Manufacturer : Packard Bell
Mainboard : NEC COMPUTERS INTERNATIONAL GA-8I915PM
Chipset : Intel i915G
Processor : Intel Pentium 4 516J @ 2933 MHz
Physical Memory : 1792 MB
Video Card : NVIDIA GeForce 9500 GT
Hard Disk : ST3160023AS (160 GB)
DVD-Rom Drive : TSSTcorp CDDVDW SH-S202N
Monitor Type : Samsung SyncMaster - 17 inches
Network Card : Realtek Semiconductor RT8139 (A/B/C/810x/813x/C+) Fast Ethernet Adapter
Operating System : Microsoft Windows XP Home Edition 5.01.2600 Service Pack 3
DirectX : Version 9.0c (March 2006)

Ik hoop dat jullie mij een passend antwoord kunnen geven op deze prangende vragen.

Alvast bedankt!!

Mvg

Herman.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan