upgrade van windows vista home premium naar windows 7 professional zinvol?

Status
Niet open voor verdere reacties.

freekvanmeijel

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2008
Hallo,

Ik heb een 5 jaar oude Dell inspiron 1501 laptop met windows vista home premium (32bit). Mijn vraag is of het loont om deze te upgraden naar windows 7 professional (32bit). Volgens de windows 7 upgrade advisor kan mijn laptop de specificaties gewoon aan.

Gr freek

Bedankt voor je antwoord. Ik doelde eigenlijk ook op de schone installatie. Maar heeft dit nog een prestatieverbetering tot gevolg, of is het eerder zinloos?

Als de upgrade advisor aangeeft dat het kan, lijkt het mij geen probleem. Windows 7 zou mogelijk wel eens soepeler kunnen draaien dan Vista.

Ik zou deze overweging persoonlijk ook zeker maken, aangezien Windows 7 in bijna alle gevallen gewoon een verbetering is ten opzichte van Windows Vista.

Als je de kans voor van Vista van af te geraken en over te schakelen naar Windows 7, zou ik zeggen "DOEN!". Echt de max windows 7. Werkte zelf vroeger met vista maar windows 7 is mooier en beter.

Ik zou het absoluut aanbevelen. Windows 7 draait over het algemeen een stuk soepeler. Bovendien maakt een schone installatie je PC altijd net even wat sneller.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan