Upgrade van wm5 naar wm6 (tytn)

Status
Niet open voor verdere reacties.

tomootes

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2008
Berichten
5
--------------------------------------------------------------------------------

ik ben al een hele tijd aan het proberen om wm6 op mijn htc tytn te krijgen en ik vond na een tijdje de perfecte oplossing: De sd card boot manier, ik vond er deze tutorial bij:
http://wiki.xda-developers.com/index.php?pagename=Hermes_SDCardFlashing[/url]
en het ging tot ik de bootloader starrte (ok button links, reset knop en on/off knop tegelijk indrukken)ik kreeg dit beeld:

- een rode/groene/blauwe/witte balk
- in de rode balk (bovenaan) staat dit:
herm200
IPL-1.00
herm200 (gele letters)
SPL-1.04

en in de witte balk onderaan staat serial vanuit deze situatie kom ik dus niet verder, er staat in de tut. dat ik op de on/off knop moet drukke om de update te starte.. maar hij reageert hier gewoonweg niet op... alvast bedankt!!!

grtz, Tom
 
en je hebt wel dertig minuten gewacht...want zo lang duurt de upgrade namelijk.
is je rom wel geschikt om te upgraden....
kijk bij cid of dat wel zo is.....
 
Sorry ik ben een beetje nieuw met dit soort dingen.. wat is CID? en als ik op de on/off knop druk dan gebeurt er niet iets zichtbaars, geen laadbalk ofzow dus ik dacht hij doet niks..
p.s. De update komt van de htc site...
grtz, Tom
 
Oké een originele versie dus.....
Dan kun je toch gewoon de update uitvoeren zoals beschreven bij htc.
je moet wel oppassen....als je aan het updaten bent dat je dan verder niks anders met je toestel gaat doen.
30 minuten niks doen is heel normaal....
De cid heb je niet nodig bij een originele update.
 
zoals hun het beschrijven lukt het niet, daarom doe ik het op deze manier. Zij zeggen dat ik me mobiel moet inplugge in me pc en dan de update installeren maar hij geeft steeds foutmeldingen.. :( ik ga hem nu ff boote van sd en dan 30 min w8e
grtz, Tom
 
je maakt verbinding met je pc...hoe ...via usb....
je kunt dan wel synchroniseren ?
heb je windows vista ?
 
ja ik maak verbinding met usb.. en dan verbind hij ook gewoon goed --> maar het synchroniseren mislukt. p.s. ik gebruik vista ( 64 bits)
grtz, Tom
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan