Upgrade Videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

helupdesk

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2005
Kunnen jullie vanaf jullie plaatsje daar bekijken wat voorn Input ik heb ? ( in de zin van pci expres of dat andere..) ??

everest zegt dat ik dat andere heb maar mijn input lijkt tog echt op een pci expres... kan er eventueel een fout in et programma zitten ?? :p :p

RE: upgrate

:P geen idee? jullie sijn de help experts..? :P ( wat was dat ene andere ooklweer,,pci expres..en ? .....)

Maar hoe moet ik dat vanaf hier zien?
Ik heb echt geen kristallenbol en je zit ook niet naast me op de bank............................

:S .. UpgRaTe

<strike> doe je nou spastisch?? .. :S je doet best wel aangevalle :S ik vroeg tog alleen maar ? :S</strike>

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vraag het toch heel erg normaal hoor.
Maar als je begint met schelden, houdt het direct op....

Helupdesk,
graag op een normale manier antwoorden, mensen proberen je alleen maar te helpen.;)

Kunnen jullie vanaf jullie plaatsje daar bekijken wat voorn Input ik heb ? ( in de zin van pci expres of dat andere..) ??
Als je echt antwoordt op deze vraag wil.

Nee dat kan niet.

Waarom niet, omdat wij niet vanuit onze pc kunnen zien wat er bij jou in de pc zit.
Bedoel je met "dat andere" soms AGP?

Bericht(en) iets aangepast met oog op taalgebruik

Laatst bewerkt:
kaartje...

jah.. toch bedankt.. ( ik dacht met kijken...die mense bij een helpdesk hebben toch zo'n programmatje om te kijken?...)

Re: kaartje...

Geplaatst door helupdesk
jah.. toch bedankt.. ( ik dacht met kijken...die mense bij een helpdesk hebben toch zo'n programmatje om te kijken?...)
Dat kan alleen als je op een netwerk zit of dat je gebruik maakt van extern bureaublad of andere remote control software.

PS, het is heit geen helpdesk, maar een forum. Een helpdesk hoort meer bij een bedrijf, waar je terecht kunt als je een probleem met hun product hebt.

Maar als je verteld welk merk en type moederbord je hebt (ook dat staat in everest) kunnen we je het wel vertellen.
Maar ik heb Everest nog nooit op fouten kunnen betrappen.

Geplaatst door maestro12
Maar als je verteld welk merk en type moederbord je hebt (ook dat staat in everest) kunnen we je het wel vertellen.
Maar ik heb Everest nog nooit op fouten kunnen betrappen.

Zal je hem eerst moeten uitleggen wat Everest is. Waar je het kan downloaden en wat je ermee kunt doen, vrees ik.

Geplaatst door A.J.

Zal je hem eerst moeten uitleggen wat Everest is. Waar je het kan downloaden en wat je ermee kunt doen, vrees ik.

Hmmzz, raad ik jou toch aan de originele vraag wat beter te lezen :p

Ben door de reactie's van de persoon in kwestie inderdaad het spoor een beetje bijster geraakt en laat het bij nader inzien eigenlijk ook hierbij.

kijk eens op deze site.
kun je precies zien hoe elk slot op je mobo er uit ziet.

w00t !

woow mense Rustig aan :P ( zee aan info..) rustig..
ik weet wat everest is -_- ik heb everest... :S

Mobo=
Asus P4S533-MX

.. ik wil graaaag BF2 kunnen spelen... kan iemand mij de verijsingen van dit spel vertellen?? :)

De manual van je moederbord zegt toch echt een AGP slot

attachment.php

En wat betreft de systeemeisen van BF2, die staan gewoon op de site.

SYSTEM REQUIREMENTS

* Windows XP (32-bit) with Admin rights
* 1.7 GHz Intel Celeron D / Pentium 4 or AMD Athlon XP/ Sempron or greater
* 512 MB of RAM or more
* 8x or faster CD/DVD drive
* 2.3 GB free hard drive space or more
* DirectX 9.0c compatible (see video)
* DirectX 9.0c compatible

VIDEO
Video card must have 128 MB or more memory and one of the following chipsets:

* NVIDIA GeForce FX 5700 or greater
* ATI Radeon 8500 or greater

http://www.eagames.com/official/battlefield/battlefield2/us/features.jsp

Laatst bewerkt:
:( **** ... :S dan heb ik niet genoeg.. (kwa pentium..:p )

.. celeron.. is niet genoeg dus.. hoeduur minstens is het upgraten? :P

Ik heb een nieuwe vidiokaart gekocht.. 128 mb.. en ik heb voldoende RAMgeheuge .. (512 dacht ik..)

het enige is dus de processor...waar controleer ik hoeveel ghz mn PRssr heeft?

gewoon eigenschappen van Deze computer?
:rolleyes: :confused:

OMG!! warschijnlijk moet ik dus daar kijken.. heb ik gedaan!! 2.40 GHZ!!! dus ik heb voldoende??? :D :D :) ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan