Upgrade Videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

DutchRoy34

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2010
Geachte lezer,

Mijn specificaties:

Besturingssysteem
Windows 7 Home Premium 64-bit SP1
Processor
Intel Core i7 920 @ 2.67GHz
RAM
6,00GB
Moederbord
ASUSTeK Computer INC. P6T SE (LGA1366)
Grafisch
24GM77 (1920x1080@60Hz)
1024MBATI AMD Radeon HD 5700 Series (ATI)

Nu heb ik GTA 5 aangeschaft en kom ik helaas tot de conclusie dat mijn computer dit niet aankan.
Er is mij aanbevolen de video kaart te vervangen voor een betere en dan zou ik het spel moeten kunnen draaien. Ik zou graag willen weten wat jullie mij aanraden om dit spel op de hoogste settings te kunnen spelen. (Een link naar websites waar ik zou kunnen kopen zou mooi zijn!) Ik heb in een review op YouTube gelezen dat voor dit spel de voorkeur uit gaat naar videokaarten van Nvidia ipv AMD?

Alvast bedankt!

Hou je ook rekening met het vermogen van je voeding..?
Dat je straks geen BSOD krijgt omdat de nieuwe kaart de voeding over de kop trekt..?

Hou je ook rekening met het vermogen van je voeding..?
Dat je straks geen BSOD krijgt omdat de nieuwe kaart de voeding over de kop trekt..?

Hallo, mijn voeding is als volgt: Cooler Master, R Power, 520W, 520W 3SLI PI ACTIVE PVC MODULA, Volgens de factuur.

Is dit goed?

Wordt krapjes, de GTX 960 trekt op volle belasting ongeveer 240 Watt, je processor verstookt op volle belasting zo'n 220 Watt.
Uitgaande van de 80% certificering van je voeding zou deze dus rond de 420 Watt continue kunnen leveren.
Nu draait het systeem veelal niet langdurig op full load dus je kunt het proberen...ik heb er echter wel mijn twijfels bij..

Wordt krapjes, de GTX 960 trekt op volle belasting ongeveer 240 Watt, je processor verstookt op volle belasting zo'n 220 Watt.
Uitgaande van de 80% certificering van je voeding zou deze dus rond de 420 Watt continue kunnen leveren.
Nu draait het systeem veelal niet langdurig op full load dus je kunt het proberen...ik heb er echter wel mijn twijfels bij..

Wat zou je me aanraden als alternatief wat wel goed zou werken?

In dit geval zou ik een A-merk voeding kiezen die minimaal 600 Watt levert, deze bijv. gaat het zeker kunnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan