Upgrade Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertusje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Berichten
1.264
Ook ik kreeg uiteraard met mijn Windows 7 de mogelijkheid om Windows 10 te reserveren.
Ik heb dit gedaan voor beide laptops en dan zie ik wel of ik het ga gebruiken of niet.
Ik kreeg een email ter bevestiging en daar staat een link naar meest gestelde vragen en naar wat zit er in de app maar beide linken doen het niet. We are sorry, the page you requested cannot be found.
Ik heb wel vragen en misschien kan iemand hier die al wel beantwoorden.
Mijn vraag is n.l. werken mijn programma's ook gewoon op Windows 10.
Er stond ook een mogelijkheid om je pc te checken en dan kwam de melding dat mijn bluetooth niet werkte. Ik heb dat nagevraagd bij BTO wat ik dan kan doen maar dat wisten ze nog niet precies. Dat is niet zo erg het is maar bluetooth maar hoe zit het met de overige programma's?
Is daar iets van bekend?
 
Beste Robertusje

De programma's gaan normaal allemaal nog werken. Wel had ik vernomen dat je sommige programma's zult moet updaten en/of herinstalleren. Maar dat lijkt me geen probleem. Enkel voor de drivers zit het wat lastiger, zoals met jouw bluetooth bijvoorbeeld. Maar daar weet ik het fijne ook niet van. Misschien dat iemand anders op het forum het wel weet.
 
Ik begrijp het niet helemaal. Als jij hebt geklikt in de link die Microsoft 1 miljard keer (of zo) heeft verspreid en vervolgens op de streepjes linksbovenin klikt, dan kun je je machine laten onderzoeken op te verwachten problemen. Dat heb je gedaan schrijf je, anders was je niet tot dat BT probleem gekomen. Als Microsoft verder geen problemen weergeeft, dan is je vraag toch beantwoord?

Zo kreeg ik bij mij de melding dat de PC Wizard problemen op zou gaan leveren binnen Windows 10. Welnu, da's een onbelangrijk tooltje, dus OLV zegene de greep. Kennelijk gaat AL jouw hard -en software probleemloos werken op BT na), anders had Microsoft wel melding gemaakt van een te verwachten probleem.

Daarnaast, Windows 10 is voor ons allen net zo nieuw als voor jou. Wat doet jou denken dat iemand hier jou antwoord kan geven op jouw vrij algemene vraag hoe het verder met al je programma's zal gaan (die je vervolgens ook niet benoemt, m.a.w. je vraagt om een oplossing voor een probleem, zonder dat je weet OF het probleem gaat ontstaan en ook nog eens zonder aan te geven op welke software het betrekking heeft. Da's een onmogelijke vraag.
 
Laatst bewerkt:
Nou nou wat een zure reactie, zo ken ik jou helemaal niet, het lijkt wel of ik je een keer beledigd heb oid waar ik me niet van bewust ben.
Misschien zijn er wel mensen die er meer van weten of Windows 8 of als dat er is Windows 9 hebben en dan daar ervaringen mee hebben, dan zal 10 toch ook wel weer niet zoveel verschillen misschien.
En wie zegt dat de streepjes waarin je Windows je laptop kan nakijken dat dat helemaal klopt? Was dat dan ook zo van Windows XP met de upgrade naar Windows 7 want dan kan ik je zeggen dat dat ook niet helemaal klopte.
Maar gast0225 als jij het nu eigenlijk een onzin vraag vind dan kun je er ook gewoon niet op reageren. Niet iedereen weet zoveel van computers als jij misschien kun je daar ook even aan denken.
 
Ik ben niet beledigd en de reactie was ook niet zuur bedoeld, maar als je mij een beetje kent, dan weet je dat ik van mijn hart geen moordkuil maak en daarom moest ik wel een klein beetje zuchten vanwege de relatieve onmogelijkheid van je vraag. Wacht geduldig na de release van Win 10 een maand of wat af en op het WWW (dus óók hier op de Helpmij) zal het vervolgens krioelen van berichten omtrent compatibiliteitsproblemen, denk ik...............

Nu (al) een 100% open vraag stellen zonder dat je zelfs maar aangeeft om WELKE programma's het dan gaat, is m.i. minder handig, of zoals je wil, een m.i. zinloze vraag.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan