Upgrade Windows 7 --> Windows 10 foutcode C1900101-20004

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harry-ke

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2007
Berichten
18
Hele installatie naar Windows 10 reeds geslaagd op mijn PC. Nu wil ik laptop Windows 7 upgraden naar Windows 10. Hele procedure lijkt te lukken, pas helemaal op het laatste melding : MISLUKT, foutcode C1900101-20004. Wie weet raad ?
 
Hoe groot is de partitie waarop je Windows 10 wilt installeren?
 
Schakel je antivirus en firewall uit, schakel alle randapparatuur uit en verbreek de verbinding met je VPN etc. voordat je gaat upgraden.
Gebruik de Media Creation Tool om te upgraden.

Check het C:\$WINDOWS.~BT\Sources\panther\setuperr.log voor meer info.
 
Dan hoeft daar de oorzaak niet gezocht te worden.
Verder met #3 dus :)
 
Schakel je antivirus en firewall uit, schakel alle randapparatuur uit en verbreek de verbinding met je VPN etc. voordat je gaat upgraden.
Gebruik de Media Creation Tool om te upgraden.

Check het C:\$WINDOWS.~BT\Sources\panther\setuperr.log voor meer info.

Dank voor de info, straks opnieuw proberen :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens de meeste fora op Internet en hulplijnen heeft het gewoon te maken met een te kleine partitie en/of te weinig ruimte om de upgrade uit te voeren.
 
Hele installatie naar Windows 10 reeds geslaagd op mijn PC. Nu wil ik laptop Windows 7 upgraden naar Windows 10. Hele procedure lijkt te lukken, pas helemaal op het laatste melding : MISLUKT, foutcode C1900101-20004. Wie weet raad ?

Hoi folks, dank om mee na te denken. Windows 10-installatie is gelukt ! Er waren nog updates van Windows 7 niet geïnstalleerd, na die updates kon ik Windows 10 installeren. OPGELOST :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan