upgrade

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry, NIET waar!!

Ik koop bij mijn eerder genoemde adres in een ander topic Vista Ultimate Upgrade legaal voor 22,50 euro.
Deze kun je volledig legaal installeren en activeren op een nieuwe pc!!

22,50 euro voor een ultimate (upgrade) versie :| die upgrade is blijkbaar relatief

nee dat kan dus niet.
wat wel kan is omzeten naar een legaale premuim versie,
die je daarna wel weer naar ultimate kan upgraden.
maar wat mankeer er aan een legaale oem versie dan ? is ook een vole ultimate versie.
en je krijgt ook toegang tot alle extras die ultimate bezit.
ik heb er 176 euro voor betaald vond het wel mee vallen.

De Windows Vista Ultimate Upgrade kan ook gebruikt worden om een bestaande Vista versie te upgraden, dat kan vanaf Vista Home Basic, Vista Home Premium en Vista Business.

Nu de crack doet iets met drivers, ik kan die driver erafgooien en dan upgraden, eigenlijk is het dan toch hetzelfde principe als de workaround

Ben je nou zo simpel of....

Een CRACK is toch iets heel anders dan een LEGALE installatie:o

Ik vind €176 veel als ik aan een vista ultimate upgrade kan komen voor €79.

Dus een illegale home premiumversie die niet geactiveerd is kan ik upgraden naar ultimate met een upgrade?

En upgrade kan ik blijven gebruiken als ik 'm maar steeds van de vorige gooi?

Dillondarko zei hierboven dat de xp-key ongeldig wordt na een upgrade. Is dit werkelijk zo? En geld dat ook voor een key die al verwerkt is in de installatiecd? (open license/volume)

Dat die crack nog iets anders is weet ik, maar als ik die driver er af gooi zodat de crack niet meer werkt. Dan heb ik terug een niet-geactiveerde versie, kan ik dan die upgrade ultimate gebruiken?

stel je vraag nog eens maar dan in een nieuwe vraag.
hier komt zoveel gepraat voorbij van legaal en illegaal dat ik het spoor bijster ben.
En om er nu voor te zorgen dat er straks toch een crack voorbij komt........

en ja als xp op de pc staat en je upgrade daar vista overheen ja dan ben je de xp key kwijt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan