upgrade?

Status
Niet open voor verdere reacties.

tom derks

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2008
Berichten
60
hallo, ik heb laatst een nieuwe computer gekocht en daar heb ik toen windows xp op geïnstalleerd. alleen mag je windows maar op 1 computer installeren... :eek::(

nu kan mijn vader via surfspot.nl windows heel goedkoop krijgen, maar dan staat er (bij alle besturingssystemen) dan het een upgrade is...

voorbeeld:


MS Windows XP Professional Upgrade (MT) NL

CD
€ 15,00
Omvang: 1
Levertijd: 2 werkdagen
Leveringswijze: Post
Licentiecode: De installatiecode voor dit product staat vermeld op de sticker op de verpakking van het product

Beschrijving

MS Windows XP Professional Upgrade NL (MT)

Let op: Dit product wordt geleverd met Service Pack 3 geïntegreerd

- MS Windows XP Professional Upgrade NL kan alleen vanaf een NL versie van een eerdere/andere MS Windows versie geïnstalleerd worden, het is niet mogelijk vanaf een andere taalversie een upgrade uit te voeren
- De MS Windows XP Professional Upgrade NL (MT) CD bevat ook de aanduiding ´Student Media´, de CD is echter wel degelijk ook bestemd voor gebruik thuis door medewerkers

De toevoeging MT houdt in dat het om een product gaat dat bedoeld is voor thuisgebruik door medewerkers. MT is een afkorting van Medewerkers thuisgebruik.





als ik dit gebruik kan ik dan gewoon legaal (zonder beperkingen) windows gebruiken?:confused:
 
Hallo,

Een upgrade is bedoeld voor mensen die nu een oudere versie van Windows hebben dan XP. Je kunt deze CD dus niet gebruiken voor een schone installatie...

Met vriendelijke groeten,
theblindman.
 
ok, bedankt maar het gaat me erom. 'r staat nu al xp op deze computer, alleen kan ik die niet meer activeren omdat er hij al op een andere computer is geactiveerd.

als ik zo een upgrade koop, kan ik die dan wel activeren?
 
en deze:confused:

Prijs: €46.75 (inclusief €7.46 btw) Bestel Klik om dit artikel in uw mandje te plaatsen en naar uw mandje te gaan

Artikelnaam Windows XP Professional Upgrade incl. SP-3 (32-bits) Engels Windows 2000/XP (Studenten Thuisgebruik)
Artikelcode LPMS89D
Gebruik toegestaan: Studenten Thuisgebruik
Leverancier Microsoft (Thuisgebruik)
Site leverancier MS Windows XP website
Productgroep MS Studenten Thuisgebruik
Productcode
Taal Engels
Versie Professional Upgrade incl. SP-3 (32-bits)
Platform Windows 2000/XP
Medium CD
Productomschrijving Bevat geïntegreerde MS Windows XP Service Pack 3 (alleen 32-bit). Let op! Dit is een upgrade versie en KAN alleen geinstalleerd worden op een PC waar reeds een geldige Windows installatie aanwezig is. Een volledige Windows (OEM) licentie wordt meegeleverd door de hardwareleverancier bij aanschaf van een PC.

Dit product is geschikt om een PC met Windows 2000 of Windows XP Home Edition te upgraden naar Windows XP Professional.


Serienummer


Deze software kan eenmalig geactiveerd worden met de product key in de verpakking. Slim kan de key niet traceren, bewaar deze zorgvuldig. Heractivaties bij herinstallaties zijn toegestaan, neem daarvoor contact op met de Microsoft Product Activation Helpdesk via 0800-0233487.



Systeemeisen PC 300 MHz of sneller aanbevolen (PC 233 MHz minimum), Intel Pentium/Celeron of AMD K6/Athlon/Duron of compatible, 128 MB RAM of hoger aanbevolen (64 MB RAM mimimum), 1,5 GB vrije ruimte, Super VGA (800 × 600) of hoger, CD-ROM of DVD-drive, toetsenbord en muis. Zie de website van de leverancier voor exacte systeemeisen en meer informatie.
 
Hallo,

Nee, die ook niet.

Met vriendelijke groeten,
theblindman.

Edit: Als je je email ff doorgeeft, kan ik je misschien verder helpen...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan