upgrade

Status
Niet open voor verdere reacties.

sermat

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2010
Hallo iedereen,

ik wil graag mijn PC upgraden naar een iets krachtiger systeem, wat raden jullie me aan om te nemen van upgrade kits.(hoef dus alleen moederbord met processor en RAMgeheujgen te zijn).

Ik gebruik mijn systeem vooral voor te gamen en foto/video;s maken en bewerken.

mijn budget is maximaal 300 euro

een am3 bord met x6 1090T en 8gb geheugen. Heb nu geen tijd om serieus te zoeken. Maar met dat budget zou ik voor zoiets gaan.

1090T, mwa, een X4 955 volstaat.

X4 955 - 90 euro
8GB RAM - 40 euro
Moederbord - 80 euro

Intel i5 kan ook nog prima, dan is het kostenplaatje bijna hetzelfde alleen is de i5 een stukje duurder. Uit mijn hoofd 170 euro?

Gewoon even een avondje her en der over internet heen klikken, het kan je euro's schelen ;)

ik denk dat dit een geweldig setje is. Zeker voor jou doeleinden. Mooi lage prijs met zeer goede prestaties. Dit is een budget setje wat nog een lange tijd mee zou kunnen. Sata 600 en usb 3.0 het enige dat jammer is, is dat het bord geen am3+ ondersteund. Maar als je je pc niet elk jaar upgrade, maakt dit niet zoveel uit.

Ik wou zelf eerst ook voor dit setje gaan, maar toch besloten om via tweakers een i7 setje 2e hands aan te schaffen.

Laatst bewerkt:
Een goed setje, voor een leuke prijs :)

Zou alleen dan even zelf verder kijken naar een goede videokaart (tenminste er vanuit gaande dat je ook wel eens een leuke game o.i.d. wilt opstarten) :)

hij komt vandaag binnen dan kan ik hem hopelijk vanavond uittesten

alvast bedankt voor de hulp en zal hier nog neerzetten hoe hij werkt

ik denk dat dit een geweldig setje is. Zeker voor jou doeleinden. Mooi lage prijs met zeer goede prestaties. Dit is een budget setje wat nog een lange tijd mee zou kunnen. Sata 600 en usb 3.0 het enige dat jammer is, is dat het bord geen am3+ ondersteund. Maar als je je pc niet elk jaar upgrade, maakt dit niet zoveel uit.

Ik wou zelf eerst ook voor dit setje gaan, maar toch besloten om via tweakers een i7 setje 2e hands aan te schaffen.

Ik heb de pc voor het laatste 7 jaar geleden geupgrade maar de processor begint het te begeven dus moet een nieuwe, waarschijnlijk doe ik hier ook wel weer een jaar of 5 mee

Ik ga me zelf voor me kop slaan :(
heb op het moment en voeding die 24 +4 polig is maar moet eentje van 24+8 voor het nieuwe moederbord hebben maar is dit perce nodig aangezien de 24 en 8 aansluitingen apart op het moederbord zitten

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan