Upgraden Acer Aspire.

Status
Niet open voor verdere reacties.

rschipper15

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2010
Hallo.

Ik heb een vraagje over het uitbreiden van mijn componenten op het moederboard. Ik speel veel games. Ik heb een Acer Aspire met de volgende specs:

- AMD Phenom II X4 820 Processor 2.80GHz
- 4GB RAM
- ATI Radeon 4350 Upgradable to 1919MB
- 64 Bits Windows 7 Home Premium

Het lijkt me best wel een goede PC voor het spelen van games, Maar tog heb ik nog erg veel LAG en kan ik de meeste spellen (Net zoals de recente Medal of Honor) maar spelen op een resolutie van 800X600 en hele lage kwaliteit terwijl mijn monitor een resolutie van 1280X1024 heeft.

Ik denk dat het probleem hiervan mijn videokaart is, Maar kan ik die wel uitbreiden op deze pc/moederboard, Moet ik dan ook de voeding uitbreiden en hoe weet ik welke videokaarten er geschikt voor zijn?

Veel vragen sorry, Maar alvast bedankt!
Gr. Robin

Laatst bewerkt door een moderator:
Goedenavond ,

Ja denk inderdaad dat de videokaart dit veroorzaakt voor d voeding zal je even op e voeding moeten kijken hoeveel watt deze is en kijk even of je eenbeetje ruimte hebt in de kast en hoeveel euro-tjes wil je er aan uitgeven?

Uitbreiden

Bedadnkt voor de snelle reactie.

In de kast heb ik meer dan genoeg ruimte voor de video kaart. Ik heb nu rond de 120 euro over de kaart. Weet jij mischien een goede die mijn moederboard ondersteund¿?

Gr. Robin

Hoi,

Denk dat deze kaart binnen je budget valt en oke is , maar hou wel rekening met je voeding je zal 500 a550 watt nodig hebben.

Laatst bewerkt:
Topic verplaatst naar hardware--->aankoop nieuw systeem/upgraden.

Daarbij ook je titel aangepast.

Hoi,

Denk dat deze kaart binnen je budget valt en oke is , maar hou wel rekening met je voeding je zal 500 a550 watt nodig hebben.

500/550 watt is een beetje overdreven, een sterke 450 watter en een 500 watter kan het ook al.

Tussen de 450 en de 550 al 100 watt ;) Maar als er een nieuwe voeding bij moet, à 50 euro zal het budget omhoog moeten of de eisen moeten worden bijgesteld.

Hoi,

Ja:thumb: ik nam aan dat hij dat wel snapte dat als hij een voeding nodig heeft dat hij zijn budget moet aanpassen naar boven wil hij binnen dit budget blijven dan zou ik het zo houden want dan zal hij qua videokaart niet echt veel beter mee worden als er eerst nog 50 € euro voor d voeding af moet;)

Als ik zo kijk dan draait die hele opstelling dus op 250 watt. Dan moet 400 watt toch volstaan? Of ligt dat aan mij? Die kaart trekt heus geen 200 watt hoor...

Als ik zo kijk dan draait die hele opstelling dus op 250 watt. Dan moet 400 watt toch volstaan? Of ligt dat aan mij? Die kaart trekt heus geen 200 watt hoor...

Mischien heeft de voeding wel zo weinig watt omdat het gewoon zo'n fabrieks pc is, Ik heb em niet zelf gemaakt. Mischien is het daarom allemaal lager gemaakt ofzo.

Wat maaktdie discussie toch allemaal uit of het een 400 of een 500 moet worden.In die catogorie zal er geen groot prijsverschil inzitten.(+verschil in verzendkosten)
Er zijn zelfs 400watters die duurder zijn als een 500watter.En beide van A merken.Pietleuterig gaan doen over 50-100watt.pppff

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan