upgraden Alcatel Speedtouch Home

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wim T.

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2001
Om met meer PC's te internetten in een netwerk meot mijn ethernetmodem Alcatel Speedtouch Home geupgrade worden. Ik heb geprobeerd de op internet gevonden beschrijving daarvan uit te voeren, maar het lukt niet in expert mode te komen, omdat het gevonden nummer niet wodt geaccepteerd, terwijl dat toch via de aangegeven manier is achterhaald. Wie weet raad??

Alvast bedankt voor de hulp

nog een paar keer password generator proberen , wil wel eens voor komen dat een ander wel werkt, dus gewon meerdere proberen een van die zal wel werken. werkte bij mij ook

in plaats van "expert" kan je ook" td prompt" proberen

zo werkte het bij mij. suc6.

na td prompt moet je dat gevonden password invullen maar dat password wordt niet geaccepteerd en daardoor kom ik niet verder. Maar bedankt voor je medewerking. Ik hoop wel dat het lukt anders ben ik genoodzaakt een nieuw ethernetmodem te kopen en daar zit ik niet op te wachten.

je weet dat je niets te zien krijgt,als je het wachtwoord typt, dat is goed, daarna enter.
hoop dat het je lukt.suc6.

Het is me gelukt. Op internet nog een oplossing gevonden. Bij user moest guest worden ingevuld en daarna kon ik het traject verder volgen en met succes het modem upgraden.
Iedereen bedankt voor de hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan