Upgraden Game PC ~ 800 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rolexx

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2010
Berichten
24
Hallo,

Info van huidige PC:

MS Windows 7 Home Premium 64-bit
AMD Phenom 2 X4 955 Processor
8 GB Ram
AMD Radeon HD 5700 Series
GA-MA785GT-UD3H Ultra durable 3 motherboard
Antec 300 case

Ik heb vorig jaar een thread aangemaakt op dit forum met als vraag of Ik mijn PC zou moeten upgraden, de advies die ik toen heb gekregen was: Dat ik alleen extra RAM erbij moest halen en vervolgens een tijdje wachten en dan een nieuwe moederbord + processor + SSD halen.
Nja, ik heb een tijdje gewacht en ik merk nu tog wel dat mijn pc sommige games niet meer ''snel'' aankan. Ook krijg ik meerdere malen per week een blue screen, wat heel vervelend is. Dus mijn vraag is of julie tips hebben wat ik moet gaan bestellen om mijn PC zo goed mogelijk te maken om weer lekker te gamen en om video's te bewerken(photoshop,sony vegas)
Budget is zoals aangegeven 800 euro, minder mag altijd.
Het kan ook zijn dat sommige onderdelen NIET vervangen hoeven te worden, en als dat het geval is dan hoor ik het graag!


Is het ook een mogelijk dat ik een bedrijf opbel en dat ik dat bedrijf dan mijn pc laat assembleren met de nieuwe onderdelen?

alvast bedankt,

R
 
Laatst bewerkt:
De bluescreens hebben waarschijnlijk weinig te maken met hoe oud (of nieuw) je hardware is. Google de errorcodes om erachter te komen waar ze door komen (waarschijnlijk moet je een driver opnieuw installeren).
 
Laatst bewerkt:
Heb je uberhaupt naar het lijstje gekeken? Er zit geen harde schijf bij. Wel een kast, dat komt omdat ik met antec 300 niet veel kan vinden en dus niet weet of er een atx moederbord in kan. Overigens heb je niet verteld welke voeding je hebt in je begin post dus kan ik weer onmogelijk weten of de videokaart erop gaat lopen. Je zult die videokaart wel nodig hebben als je games goed wilt spelen.

EDIT: hier: http://azerty.nl/winkelmandje/winke...618919]=1&product[634348]=1&product[641160]=1

Ssd, processor, moederbord, beeldscherm. Hoeveel inch het beeldscherm moest hebben heb je ook niet gezegd.
 
Laatst bewerkt:
Voeding: MOD X stream Pro 500W, full HD 1080P dus ik neem aan minimaal 21.5" max 24". Maar ik heb er zelf al een gevonden dus dat is geen probleem meer.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan