Upgraden laptop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Jij wilt een Intel processor voor een desktop op een AMD socket plaatsen, die ook nog is vast gesoldeerd in een laptop?
Wens je veel succes :p

Ook vind ik dat de site een beetje vage advertentie heeft. Er zit Windows 8 op en je gaat een foto plaatsen van de laptop met Windows 7? (Logica)
Maar je kan dat beestje, niet meer upgraden. Misschien toch een Desktop kopen? Gaming laptops beginnen bij 1000 euro. Terwijl een desktop al begint bij 300 euro.
 
Laatst bewerkt:
@Bier132: Welkom op Helpmij.nl:thumb:

Ik heb je vraag een eigen plaats gegeven. Nu had je hem bijgezet in een andermans topic uit 2011. Hetgeen niet de bedoeling is zoals je zojuist bij aanmeldeing gelezen hebt in onze huisregels waar je mee akkoord gegaan bent. Tevens heb ik je topic voorzien van een passende titel.


Wat betreft je vraag: Neen..de laptop is een AMD cpu systeem en dus zou een Intel cpu per definitie al niet passen. Het is sowieso nauwelijks mogelijk om je cpu te upgraden. Deze zit namelijk vast op het moederbord en men zal van goede huize moeten komen deze te vervangen. Je laptop is in beginsel al niet geschikt voor gamen. Daarvoor is ie te "licht" uitgerust.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reacties
Ik ga mijn laptop verkopen weten jullie een link voor een goeie desktop voor 400 euro met scherm?
 
Ben je een beetje handig? Dan kan je jezelf 60 euro besparen. Ook zou je een Windows ergens vandaan moeten halen ;)
Dan kom je met beeldscherm op 500 euro uit. Goedkoper kan het het echt niet worden. De pc is goed up te graden. (Basis game-pc)

Upgraden voor later:
- Er kunnen SSD schrijven in tot 300Mb/s. Wat nog altijd 3x zo snel is als de normale HD.
- Kunnen de laatste videokaarten in. (Voeding is groot genoeg)
- Alle FX serie procesorren.
- kaarlezer
- Draadloos kaartje
- Eventueel kan je overclocken, waardoor je componenten versneld worden. Dit raad ik je pas aan als je componenten zo enorm verouderd zijn.
- Ander processor koeler.
- Ventilatoren om je pc beter te koelen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan