timmie1
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 mrt 2009
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@ frank klopt allemaal was om te zeggen at het niet altijd zo is.
een laptop upgraden gaat niet zo makkelijk...!
Je wisselbestandgeheugen kun je ook wel wat kleiner maken. slechts 17% is gebruikt en je hebt bijna 4GB beschikbaar gesteld als wisselgeheugen. Deze 4GB ben je dus kwijt op je hardeschijf. Maar hier maar wat minder van. 1750MB ofzoFysiek geheugen:
Totaal 2038 MB
Gebruikt 770 MB
Vrij 1267 MB
Percentage 38 %
Wisselbestandgrootte:
Totaal 3922 MB
Gebruikt 663 MB
Vrij 3258 MB
Percentage 17 %
1. Misschien heb je gelijk maar uit het logje maak ik iets anders op.1. Laptopje kan maar 2gb aan!!
2. Daarbij is de vraagstelling of die wat kan upgraden.
Ik oefen mezelf met wat oudere pc's uitschroeven en uitelkaar halen, dus ik ben al geen leek. Ik heb de Hp idd opengemaakt, maar ik kon de koeling niet vinden, zelfs met alle compartimenten open. By het ventileergat zat geen compartiment. Ik neem dus aan(deels uit ervaring) dat ik dan alles open moet maken en los moet maken en dat heb ik nog nooit gedaan met een laptop. Ik heb wel gelijk ook koeling van de acer en een andere kapotte PB eruit gehaald en afgestofd daar had ik ook geen moeite mee. Ik heb in juli toen de pb stukging met die modules geupgraded naar 2x 1gb ipv 2x512mb. Ik weet niet wat volten is, maar ik zal me er zeker in verdiepen...weet niet of je beetje handig bent met pc's , laptoptje openschroeven , koeling er af halen en uit stoffen wilt nog wel eens helpen, anders kan je je ook eens verdiepen in onder volten.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.